eitaa logo
مأوآ...
1هزار دنبال‌کننده
65 عکس
44 ویدیو
1 فایل
بسم ربِّ الحسین اینجا؟! به خواستِ دل، حرفِ دل میزنیم شاید که به دل بشینه...:) می‌شنومتون...:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_hndkvaz&btn=mava
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌‌‌ بعضی وقتا لازم نیست حتما حرفی زده بشه تا یه دل بشکنه، یه نگاه کافیه تا یه دنیا زیر و رو بشه...
‌‌‌‌‌‌ هر شب جمعه دلم پر می کشد سوی حرم درد دوری را گدا در سینه پنهان می‌کند:)
‌‌‌ یه عزیزی بود،هر وقت حالشو می‌پرسیدم و خوب نبود میگفت شبم! می‌گفتم یعنی چی شبم؟! میگفت تاریکم، دلم تاریکه ولی آرومم... مثل ستاره ها مردمو نگاه می‌کنم و بهشون لبخند می‌زنم،اما نمیذارم کسی از آتیش دلم با خبر بشه:) و حقیقتا.... چقدر شب بودیم و کسی نفهمید:)
‌‌‌‌ پایان شعبان رسیده مرا پاک‌ کن حسین این دل برای ماه خدا رو‌ به‌ راه نیست...!
‌‌‌‌‌ به اذن عالیِ اعلی به احترام علی شروع میکنم این ماه را به نام علی
‌‌ یَا صَاحِبِی عِنْدَ غُرْبَتِی:) 
‌‌ یَا غِیَاثِی عِنْدَ کُرْبَتِی:)
‌‌‌ یَا مَلْجَئِی عِنْدَ ضْطِرَارِی:)
‌‌‌‌ به امید آمده‌ام خانه خرابم نکنی...!
‌‌‌‌ باز امشب از خیال تو غوغاست در دلم...:)
‌‌‌‌ ‌‌یه شباییم هست که بعد از ساعت ها فکر و خیال، به خودم میام و میبینم روحم،از شدت گریه به هق هق افتاده ولی از چشمام هیچ اشکی نمیاد...:)
شب؟! فریادیست بی‌صدا و طولانی...