eitaa logo
مأوآ...
1هزار دنبال‌کننده
65 عکس
44 ویدیو
1 فایل
بسم ربِّ الحسین اینجا؟! به خواستِ دل، حرفِ دل میزنیم شاید که به دل بشینه...:) می‌شنومتون...:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_hndkvaz&btn=mava
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌‌‌‌ این جان چه میدانست از این دنیا چه ها خواهد کشید...!
‌‌‌‌ عجب صبری طبيعت ساخته از ما...!
‌‌‌ آقای امام رضا... دلتنگ حرمتم؛ به کی بگم؟!
‌‌‌ نه‌ اینکه‌ حرف‌ تو باشد! نه‌ اینکه‌ حرفِ‌ من‌ است! حسین‌ گفتنِ‌ ما از عنایتِ حسن‌ است:)
از برای امام حسن جانمون بخونیم؟!💔
آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد
من به تنهایی از این جام نخواهم نوشید همهٔ اهل جهان را حسنی خواهم کرد
تا همه مردم دنیا بچشند از کرمش همه را از نظر فقر، غنی خواهم کرد
همه‌ جا از حرم خاکی او خواهم‌ گفت کربلا را و نجف را مدنی خواهم کرد
می‌شود دید چه خون دلی از غم خوردم سنگ دل را که به یُمنش یَمنی خواهم کرد
آرزو نیست، رجز نیست، من آخر روزی وسط صحن حسن سینه‌زنی خواهم کرد:))
‌‌‌ شب جمعه‌ست و ...! نبودن در حرم بی‌شک حدیثِ غربتم باشد؛ مرا دلدار می‌بیند به هق‌هق هایِ پنهانی...:)