مأوآ...
@mava_135
1هزار
دنبالکننده
65
عکس
44
ویدیو
1
فایل
بسم ربِّ الحسین اینجا؟! به خواستِ دل، حرفِ دل میزنیم شاید که به دل بشینه...:) میشنومتون...:)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_hndkvaz&btn=mava
مشاهده در ایتا
پیوستن
مأوآ...
1هزار دنبالکننده
دانلود
مأوآ...
این جان چه میدانست از این دنیا چه ها خواهد کشید...!
مأوآ...
عجب صبری طبيعت ساخته از ما...!
مأوآ...
آقای امام رضا... دلتنگ حرمتم؛ به کی بگم؟!
مأوآ...
نه اینکه حرف تو باشد! نه اینکه حرفِ من است! حسین گفتنِ ما از عنایتِ حسن است:)
مأوآ...
از برای امام حسن جانمون
#شعر
بخونیم؟!💔
مأوآ...
آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد
مأوآ...
من به تنهایی از این جام نخواهم نوشید همهٔ اهل جهان را حسنی خواهم کرد
مأوآ...
تا همه مردم دنیا بچشند از کرمش همه را از نظر فقر، غنی خواهم کرد
مأوآ...
همه جا از حرم خاکی او خواهم گفت کربلا را و نجف را مدنی خواهم کرد
مأوآ...
میشود دید چه خون دلی از غم خوردم سنگ دل را که به یُمنش یَمنی خواهم کرد
مأوآ...
آرزو نیست، رجز نیست، من آخر روزی وسط صحن حسن سینهزنی خواهم
کرد
:)
)
مأوآ...
شب جمعهست و ...! نبودن در حرم بیشک حدیثِ غربتم باشد؛ مرا دلدار میبیند به هقهق هایِ پنهانی...:)
مطالب بعدی