از روزی که گذشت تا مدت ها میتونم به عنوان یکی از بدترین روز های زندگیم یاد کنم.
ولی تا ابد هزار هزار الحمدالله که تک تک اعضای خانوادم صحیح و سلامت هستن.
امروز برای بار چند هزارم رسیدم به اینکه خدا جز خیر برای بندههاش نمیخواد.
بماند که به لطف عزیزان کادر درمان جای سالم رو دستم نمونده😅
ولی الحمدالله که بخیر گذشت:)
" اَلْحَمْدُالِلَّهِ كَمَا هُوَ أَهْلُهُ "
آقای امام حسین...
گدا را حلال کن:)
من از تو مزدِ نوکری نخواستم؛
تنها مرا به خاطرِ کم کاریام ببخش...:)