لعنت بهم که زودتر به مغزم گوش ندادم..
باید خودم ترکت میکردم نباید میزاشتم تو ترکم کنی
کاری کردی منی که سر همه چی گریه میکردم به خودم اجازه ندم سر تو حتی یه قطره اشک بریزم
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
حالم اصلا خوب نیست بهتر شدم میام
مکسی اگه خواستی حرف بزنی بیا پیشم باشه؟
شری و گیلبرت مرسی که هستید
ولی در این مورده باید سعی کنم فقط توی ذهنم خاکش کنم
یعنی حق ندارم حتی بهش فکر کنم یا راجبش حرف بزتم وگرنه به خودم ظلم کردم