شـاید نویسنده:)
استعداد بدون تلاش پوچه، عشق وقتی باشه تلاش رو میاره:)
یکی اینجا آرزوش رو دوروزه تیک زده:)
تازه یه دختر بچه پشت باباش
سوار موتور بود؛
یهو من و دید لبخند زد،
منم لبخند زدم و
برای هم دست تکون دادیم..
نمیدونم اکلیلی شدم:)
[از این حس خوب ها از هم دریغ نکنیم:)♡]
امروز سر کلاس علوم و فنون
حوصلم سر رفته بود و به درس گوش نمیدادم
بعد یهو دیدم یه چیز جالب تو کتاب نوشتم که جمله خیلی درستی بود:
شـاید نویسنده:)
امروز سر کلاس علوم و فنون حوصلم سر رفته بود و به درس گوش نمیدادم بعد یهو دیدم یه چیز جالب تو کتاب
[ اگه همه این اگه هایی که میگم نبود،
من الان آدم خوشحال تری بودم!]
شـاید نویسنده:)
اره تو بردی؛ چون من هیچ کس رو نمیتونم اندازه تو دوست داشته باشم..
گاهی فکر میکنم
اگه تو نبودی چطور میفهمیدم
که میشه آنقدر یه نفر رو دوست داشت:)؟
اینو به عنوان دوست، رفیق ،
یه کوچیک تر از خودتون
ازم داشته باشید؛
نجات دهنده خودتون فقط خودتونید،
هیچوقت منتظر نباشید یکی دیگه نجاتتون بده،
چون اگه اون چند بار نجات بده، وابسته میشی و وقتی اون آدم ترکت کنه دیگه بلد نیستی چطور خودت رو تا الان نجات میدادی و چطور باید از وابستگی دربیای..
به هیچکس هیچوقت هیچطوری نه وابسته شو، نه کاری کن که زندگیت وابسته به اون بشه..
میگیری چی میگم؟!