هیچکس به اندازه خودت نمیدونه که
کجا کم گذاشتی،کجا تموم تلاشتو کردی
،کجا سگ دو زدی،کجا نخوابیدی،
کجاها نرفتی
قدرخودتو بدون!
جانکم؛
با من از اندوهت سخن بگو
و الی رنگ مورد علاقه ات را هرکسی میتواند بداند:)
خسته ام
از تمام چیزهایی که
در بیرون به پایان رسید ؛
اما در درون من ادامه یافت:)
میگن: هیچکس از دلتنگی نمرده
میگم: مگه کسایی که مردن
تونستن برگردن بگن چرا مردیم؟:)
شـاید نویسنده:)
تو میتوانستی گلویم را با تیزی بِبُری
و من بابت خونی شدن دست هایت
معذرت بخواهم!