هدایت شده از رازِ زیر و بمِ واژه ها؛
آدمیان هر یک کشتیِ زندگانی دارند.
کشتی هایی متفاوت اما با یک ناخدا.
و اوست که کشتی را در امواجی که گاه خروشان و گاه آرامند هدایت میکند.
کافی ایست اعتماد کند آدمی به ناخدای کشتی اش...
- نآزیسِمان
اینکه نمیتونم نویسم برمیگرده به اینکه
من نمیتونم احساساتم رو به کار بگیرم
سنگینه برام.
https://eitaa.com/maybe_writer/10391
اُوووو آروم باش دختر
هرکسی یک دوره ی بد توی زندگیش داره که بعد از اون اونقدر احساساتش عوض میشن و یک تقریبا جنگی بین مغزش و قلبش ایجاد میشه که حتی نمیدونه باید از کجا بنویسه ، از کجا شروع کنه
به نظرم فقط به خودت زمان بده البته این فقط نظر بنده است، وبه نظرم "من درون " هر آدمی اونقدر ارزش داره که ما تا ابد هم منتظر و مشتاق سرپا شدنش باشیم! :)
برای شاید نویسنده سابق ، شاید من حاضر
.
.
چقدر بعضی حرفا پر از ارامشن..
ممنون که اینطوری میگید
بهم امید میده:)
تموم تلاشم رو میکنم❤️
شـاید نویسنده:)
یه کتاب در وصف حضرت عباس[ع] دارم میخونم که تموم بشه حتما معرفیش میکنم خب
وقتی دارن از حضرت عباس تعریف میکنن و از جنگاوری و قدو قامت و زیباییش میگن
من این شکلیم که:
خدااای من؛
من نسل در نسل خونی که تو رگ های ایشون بوده به من هم رسیده
و به شدت اکلیلی ام:))