eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
412 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی که مطمعن بشم هیچ اشتباهی در حقت نکردم؛ برام مهم نیست حتی اگه تا ابد باهم صحبت نکنیم!
دیدمت با دیگری خیالم تخت شد لاقل از بین ما یکی خوشبخت شد:) _عباس تافته
مکالمه هرروزم با خودم: _کتاب رویای دویدن
میگن: هیچکس از دلتنگی نمرده میگم: مگه کسایی که مردن تونستن برگردن بگن چرا مردیم؟:)
هدایت شده از .ᗰᗷTI.
‌قهر و دعوا هام فقط مال کسیه که واسم مهمه وگرنه کسی که برام مهم نیستو بدون هیچ بحثی میذارم کنارم. , , , , , , ,
کاش من هم بتونم سال ها پابرجا بمونم بدون اینکه بشکنم، درست مثل درخت ها.
هدایت شده از مُـحِـبُـنـا
بیخیال عزیزم همه‌مون تو داستان ی نفر ادم بده‌ایم..
هدایت شده از او|he
-آدم تنها تر میشه پیش تو، میفهمی چی میگم؟
هدایت شده از او|he
صرفا چون قلبم رو این ها لمس کردن:))
انها که میروند ریشه ندارند، و الی کدام درختی را دیده ای که خاکش را ترک کند؟!
روزی با خود فکر می‌کردم اگر او در کنارم نباشد، دنیا را به آتش می‌کشم ، اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم تا ببینم کجاست و چه می‌کند!