وقتی که مطمعن بشم
هیچ اشتباهی در حقت نکردم؛
برام مهم نیست حتی
اگه تا ابد باهم صحبت نکنیم!
میگن: هیچکس از دلتنگی نمرده
میگم: مگه کسایی که مردن تونستن برگردن بگن چرا مردیم؟:)
هدایت شده از 🎀کفترموفرفری|kaftaremooferfery🎀
کاش من هم بتونم سال ها پابرجا بمونم بدون اینکه بشکنم، درست مثل درخت ها.
هدایت شده از مُـحِـبُـنـا
بیخیال عزیزم
همهمون تو داستان ی نفر ادم بدهایم..
انها که میروند ریشه ندارند،
و الی کدام درختی را دیده ای
که خاکش را ترک کند؟!
روزی با خود فکر میکردم اگر او در کنارم نباشد، دنیا را به آتش میکشم ،
اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم
تا ببینم کجاست و چه میکند!