شـاید نویسنده:)
امروز دونفر بهم گفتن شبیه مادربزرگ ها و پیرزن هایی✨️🫠
طبیعتا نباید خوشحال شم
ولی من از اینکه شبیه مامانا و مادربزرگها و پیرزن ها یاد بشم ذوقی میشم:))
شـاید نویسنده:)
امروز دونفر بهم گفتن شبیه مادربزرگ ها و پیرزن هایی✨️🫠 طبیعتا نباید خوشحال شم ولی من از اینکه شبیه ما
یکیشون گفت: شبیه مامان بزرگا توی کیفت شکلات داری و بهمون شکلات میدی،
یکی دیگه هم گفت: هروقت تو زنگ میزنی انگار یه پیرزن بهم زنگ زده چون [ حاجخانم ] سیوی:))
شـاید نویسنده:)
بیو و پروفایلهای یکی از شما ها،
حقیقتا قشنگه
گفتم حیفه سایر ممبر ها نببینن و نشنون!
مثلا فرض کنید با یه حس ادبی دارم تقدیمی هارو مینویسم بعد یادم میاد قرار نیست پاراگراف بنویسم این نامه است
بعد میگیرم پاک میکنم به زبون عامیانه مینویسم😂
شـاید نویسنده:)
مثلا فرض کنید با یه حس ادبی دارم تقدیمی هارو مینویسم بعد یادم میاد قرار نیست پاراگراف بنویسم این نام
مثلااز لحن چاووشی توی ذهنم
یهو پاک میکنم
میرم با لحن انشرلی مینویسم:)