دوست داشتن از نظرم تو این جمله خلاصه شد:
"فهمیدم دوستت دارم، همان شبی که با یک حرف ساده تو، تا صبح لبخند زدم:)"
ادم امن یعنی ساعت ۹:۱۳ پیام بدی حالم خوب نیست،
همون لحظه گوشیت زنگ بخوره:)
هدایت شده از ر࣫͝وناک
رو سیاهم میکند هرکس که میپرسد زِ من
آن که از جان دوست تر میداشتی حالا کجاست؟
من واقعا اونقدر حساسم که متوجه هر تغییر کوچکی تو لحن، مکالمه، عدم علاقه مردم میشم و بعدش به دل میگیرم.