eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
537 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
412 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
مثلا وقتی تو اینستا میخوندم که لطفا بعد تموم شد رفاقت راز های رفیقتون رو نگید جای دیگه، میگفتم واااا مگه وجود دارن همچین ادمایی؟ خدا بهم نشون داد اره بی معرفت وجود داره، حتی خیلی..
من رو ببرید شلمچه:))
_کتاب قصه های امیرعلی ۴
ماه رمضانتون مبارک:)
آدم‌ها بخشیده میشوند، اما هیچ‌گاه به آن جایگاه عزیزی که بودند برنمی‌گردند...
خوش به حال اونایی که توی این شرایط رفیق خوب دارن.
تو میون سیاهی های زندگیم، آبی بودی آبی آسمونی:)
و البته [از انجایی که نمیتوانیم به بعضی ها بگوییم " تو یک احمقی " میگوییم البته این نظر شماست!] _چارلزبوک بوکوفسکی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
محبوبِ من... به هنگامِ ربنایِ سحرگاهت و به اذانِ افطارت، مارا از یاد مَبَر. که چشمانمان به جمالِ زیبایت. گوش هایمان به دعاهای فاخرت. مشاممان به عطرِ خوشِ نرگسَت. دهانمان به شیرینیِ ظهورت. دستانمان گره به دستانِ شفابخشت. باشد... که تویی آیه‌ی عشقِ شب و روزمان... :) - نآزیسِمان