مثلا وقتی تو اینستا میخوندم که
لطفا بعد تموم شد رفاقت
راز های رفیقتون رو نگید جای دیگه،
میگفتم واااا مگه وجود دارن همچین ادمایی؟
خدا بهم نشون داد اره
بی معرفت وجود داره، حتی خیلی..
هدایت شده از چَرندیاتخانمایکس؛
آدمها بخشیده میشوند، اما هیچگاه به
آن جایگاه عزیزی که بودند برنمیگردند...
هدایت شده از چَرندیاتخانمایکس؛
خوش به حال اونایی که توی
این شرایط رفیق خوب دارن.
و البته
[از انجایی که نمیتوانیم به بعضی ها بگوییم
" تو یک احمقی " میگوییم
البته این نظر شماست!]
_چارلزبوک بوکوفسکی
هدایت شده از رازِ زیر و بمِ واژه ها؛
محبوبِ من...
به هنگامِ ربنایِ سحرگاهت و به اذانِ افطارت، مارا از یاد مَبَر.
که چشمانمان به جمالِ زیبایت.
گوش هایمان به دعاهای فاخرت.
مشاممان به عطرِ خوشِ نرگسَت.
دهانمان به شیرینیِ ظهورت.
دستانمان گره به دستانِ شفابخشت.
باشد...
که تویی آیهی عشقِ شب و روزمان...
#آیهالعشق:)
- نآزیسِمان