دلبند های ندیده بنده؛
عرض سلام و ادب خدمت شما مستمعان شاید نویسنده،
چند روزی روند کانال از حالت عادی خارج شده ولی به مِن باب عزادار بودن هست،
عزاداری نه به منظور فقط توی ایتا و فضای مجازی،
در زندگی روزمره هم عزا دارم،
عزا پدر معنویمون!
پس انشاالله به زودی که خودم رو جمع کردم برمیگردم
با قدرت!
یا علی..
چه زیبا پروفایل عزیزِ اینجا رو
که قبل این اتفاقات اینجا بوده
رو ندارم دیگه..
چقدر دوستش داشتم پروفایل قبلیو..
هدایت شده از فور؟ رگباری/چیپسِ قارچ و خامه
ما همگی تمام شدیم و ۱۴۰۴ تمام نشد.
امروز روز درخت کاریه،
پس چرا ویدیویی از حضرت اقا که داره درخت میکاره منتشر نمیکنن و بزنن
"درخت کاری سال ۱۴۰۴
حضرت آیت الله خامنه ای؟!"
هدایت شده از قهوه تلخ
pov:
خودت درداتو به خودت میگی، بعد خودت میشینی خودتو دلداری میدی
و یهو میبینی چن نفر شدی و داری با خودت حرف میزنی که اروم شی
هدایت شده از از نو با تو | آمنه حبیبی🇮🇷
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میگیم رهبرمون،
مثل پدرمون بودن،
منظورمون این ویدیو هست
که قطعا آن را بیشتر از یک بار خواهید دید...💔😭
#لبیک_یا_خامنهای
🖤در حرم بمانید؛ کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir