میگـفت : آره من خـراب کردم
مــــن گند زدم به همـــــه چـی
ولی نه به زندگی تو
باانتخابتو ؛ بهزندگیخودم .!
شـاید نویسنده:)
#شهربانو رمان ناتمام بنده
یعنی اگه من؛ بدون گریه اینو بنویسم،
اون روز عید منه!
تا این رمان تموم شه
من فکر کنم پنجاه تا فروپاشی روانی تجربه کنم!