eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
408 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
شـاید‌ نویسنده:)
جمیعت عظیم تو خیابون بودیم اصلا یه چیز میگم یه چیز میشنوید، بعد دیدم آدم هایی که تو تجمع نبودن چقدر راحت رفت و آمد میکنن و احساس امنیت دارن، با خودم گفتم: ۴۰ شب تو خیابون بودن و هیچ اتفاقی نیوفتاده و مردم امن رفت و امد میکنن، چون مردم تو خیابونن نه کس دیگه!
خدایا توروخدا ببخش مارو:)
شـاید‌ نویسنده:)
خدایا توروخدا ببخش مارو:)
یه عمر نمازم رو با فکر درگیر و سریع خوندم تا به دنیا آدم هاش برسم، همون آدمهایی که از ترسشون سراسیمه بهت پناه آوردم؛ خدا حلالم کن:)
توی دعای کمیل یه جا میگه: خدایا اگه جهنم برم ، از دوری تو چه کنم؟!
شـاید‌ نویسنده:)
اما تو عزیزکم؛ رفتنت مرا از آنچه که بودم غمگین تر کرده است:)) دلم واقعا برات تنگ میشه:)⁵
اگه هیچکس اونقدری شجاع نباشه که که کار درست رو انجام بده؛ دنیا هیچوقت جای بهتری نمیشه! _جودی
زمانی که جایی در خودم فرو ریختم؛ هیچ کس برای آبادیِ من نیامد من همیشه تنها بر ویرانه ام آجر شدم:)
لازم نیست همیشه قوی باشی گاهی نشان بده چه دردی داری گاهی برایشان بگو که چه فشاری را تحمل می‌کنی گاهی قهرمان نباش.. فقط گاهی! _سیدمصطفی موسوی
روزی با خود فکر می‌کردم اگر او در کنارم نباشد، دنیا را به آتش می‌کشم ، اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم تا ببینم کجاست و چه می‌کند!