شـاید نویسنده:)
جمیعت عظیم تو خیابون بودیم
اصلا یه چیز میگم یه چیز میشنوید،
بعد دیدم آدم هایی که تو تجمع نبودن چقدر راحت رفت و آمد میکنن و احساس امنیت دارن،
با خودم گفتم:
۴۰ شب تو خیابون بودن
و هیچ اتفاقی نیوفتاده
و مردم امن رفت و امد میکنن،
چون مردم تو خیابونن نه کس دیگه!
شـاید نویسنده:)
خدایا توروخدا ببخش مارو:)
یه عمر نمازم رو با فکر درگیر و سریع خوندم
تا به دنیا آدم هاش برسم،
همون آدمهایی که از ترسشون سراسیمه بهت پناه آوردم؛
خدا حلالم کن:)
شـاید نویسنده:)
اما تو عزیزکم؛
رفتنت مرا از آنچه که بودم
غمگین تر کرده است:))
دلم واقعا برات تنگ میشه:)⁵
اگه هیچکس اونقدری شجاع نباشه که
که کار درست رو انجام بده؛
دنیا هیچوقت جای بهتری نمیشه!
_جودی
زمانی که جایی در خودم فرو ریختم؛
هیچ کس برای آبادیِ من نیامد
من همیشه تنها بر ویرانه ام آجر شدم:)
لازم نیست همیشه قوی باشی
گاهی نشان بده چه دردی داری
گاهی برایشان بگو که
چه فشاری را تحمل میکنی
گاهی قهرمان نباش..
فقط گاهی!
_سیدمصطفی موسوی
روزی با خود فکر میکردم اگر او در کنارم نباشد، دنیا را به آتش میکشم ،
اما امروز حاضر نیستم که کبریتی روشن کنم
تا ببینم کجاست و چه میکند!