هدایت شده از ریح
دیروز زهرا بهم میگفت ریحانه دلم میخواد یچیزی بخونم که خیلی بهم کیف بده. بهش گفتم برو مجموعه آبنبات هارو بخون. همون موقعی که صحبت میکردیم داشتم قیمت نسخهی چاپی و دیجیتالش رو براش چک میکردم. تو طاقچه زدم روی خواندن نمونه. شروع کردم ۳۰ صفحهای از آبنبات هل دار رو خوندن. دلم تنگ شد برای اون زمانی که میخوندم این مجموعه رو، برگردم اصفهان اولین کاری که میکنم خوندن مجموعه از اوله. حال خوبی که موقع خوندنشون تجربه کردم و معدود زمان های زندگیم تونستم تجربه کنم.
#ریحانه_میخواند
خطاب به اشخاصی که کامل نوشته
رو تایپ نمیکنن
مخفف میکنن،
خواستم بگم با این تایم اضافی که میاری واسه تایپ نکردن کامل کلمه رو چیکار میکنی
اورانیوم غنی میکنی؟
شـاید نویسنده:)
باد داره میزنه ،
به علاوه چادرم الان دیگه باد داره خود منم میبره،
نفس عمیق میکشم،
ای کاش میشد باد بلندم کنه
و ببرتم یه جای دور ؛
به دور از سایر انسان ها!
ای کاش میشد آدمهای مورد علاقم قبل از من اونجا رسیده باشن و دورشون جمع باشه و
من وقتی رسیدم پیششون
تا اخر عمرم فقط با اینا باشم:)
میرسم باشگاه،
فکر خیال بسته..وارد باشگاه میشم.
هشتمین روز از ۱۷ روز مونده به ۱۷ سالگی.
هدف: پیام به ادمهای اصلی زندگیم و گفتن دوست دارم.✅️
شـاید نویسنده:)
به شاید نویسنده عزیزم هم باید بگم..
عزیزکم تورو خیلی دوست دارم
روزهایی بهم گوش کردی که هیچکس براش مهم نبود منی هستم..
خیلی دوست داارم کلبه امنم🤍🫠✨️
https://eitaa.com/maybe_writer/12200 ای خداا :) شما به معنای واقعی کلمه به من زندگی کردن رو یاد میدین ؛ از وقتی یادم میاد همیشه تو زندگیم تنها هدفم درس بوده یا به گذشته ام که فکر میکنم میبینم همیشه اون روزی برام لذت بخش بوده که بیشترین رکورد رو تو درس خوندن داشتم و بدترین روزم هم اون روزی بوده که کمترین مقدار خودش بوده و تمام روز از زندگی ام لذت نمی بردم چون عذاب وجدان دستاش و دور گردنم حلقه کرده بود و من بی دفاع در مقابلش فقط تمنا برای نفس کشیدن میکردم ؛ بگذریم .. خلاصه شما به من یاد دادین زیستن یعنی چی یا اینکه بزیستیم نه صرفا نفس بکشیم ! هدف هاتون امید بخش منه ؛ درپایان سپاسگزارم بابت همه چیز 💘
.
.
ای خدااای من:)))))
وااای:)))
ای کاش میشد چشمام رو وقتی این پیام هارو میخونم ببینید که چقدر اکلیلیم:)))
ممنونممم✨
خوشحالم اگه تونستم ذره ای تاثیر گذار باشم:)
این پیامتون خودش میتونه بخشی ازحال خوب امروزم شه..
شـاید نویسنده:)
این رو جا گذاشتم که امروز؛
سعی کردم همه چیز رو باهم هندل کنم،
مهمونی، باشگاه، خانواده، درس، تنبیه
از خودم راضیم😂✨
شـاید نویسنده:)
این رو جا گذاشتم که امروز؛ سعی کردم همه چیز رو باهم هندل کنم، مهمونی، باشگاه، خانواده، درس، تنبیه ا
جا داره بگم خودم بابت اینکه عملکرد خوبی نداشتم یه تنبیه درست حسابی کردم خودم رو قشنگااا😂😂