شـاید نویسنده:)
به شاید نویسنده عزیزم هم باید بگم..
عزیزکم تورو خیلی دوست دارم
روزهایی بهم گوش کردی که هیچکس براش مهم نبود منی هستم..
خیلی دوست داارم کلبه امنم🤍🫠✨️
https://eitaa.com/maybe_writer/12200 ای خداا :) شما به معنای واقعی کلمه به من زندگی کردن رو یاد میدین ؛ از وقتی یادم میاد همیشه تو زندگیم تنها هدفم درس بوده یا به گذشته ام که فکر میکنم میبینم همیشه اون روزی برام لذت بخش بوده که بیشترین رکورد رو تو درس خوندن داشتم و بدترین روزم هم اون روزی بوده که کمترین مقدار خودش بوده و تمام روز از زندگی ام لذت نمی بردم چون عذاب وجدان دستاش و دور گردنم حلقه کرده بود و من بی دفاع در مقابلش فقط تمنا برای نفس کشیدن میکردم ؛ بگذریم .. خلاصه شما به من یاد دادین زیستن یعنی چی یا اینکه بزیستیم نه صرفا نفس بکشیم ! هدف هاتون امید بخش منه ؛ درپایان سپاسگزارم بابت همه چیز 💘
.
.
ای خدااای من:)))))
وااای:)))
ای کاش میشد چشمام رو وقتی این پیام هارو میخونم ببینید که چقدر اکلیلیم:)))
ممنونممم✨
خوشحالم اگه تونستم ذره ای تاثیر گذار باشم:)
این پیامتون خودش میتونه بخشی ازحال خوب امروزم شه..
شـاید نویسنده:)
این رو جا گذاشتم که امروز؛
سعی کردم همه چیز رو باهم هندل کنم،
مهمونی، باشگاه، خانواده، درس، تنبیه
از خودم راضیم😂✨
شـاید نویسنده:)
این رو جا گذاشتم که امروز؛ سعی کردم همه چیز رو باهم هندل کنم، مهمونی، باشگاه، خانواده، درس، تنبیه ا
جا داره بگم خودم بابت اینکه عملکرد خوبی نداشتم یه تنبیه درست حسابی کردم خودم رو قشنگااا😂😂
شـاید نویسنده:)
جا داره بگم خودم بابت اینکه عملکرد خوبی نداشتم یه تنبیه درست حسابی کردم خودم رو قشنگااا😂😂
باز وقتی بقیه میگن:
زهرا معلم بشه سخت میگیره به بچه ها،
میخوام بگم :
عزیز من، من خودم رو تنبیه میکنم وقتی عملکردم بده،
بقیه که جای خود دااارن😂😂😂
هدایت شده از قهوه ی سرد آقایِ نویسنده
دیگه هیچوقت هیچکس اندازه ی من دوستت نداره، این تو و این همه ی آدما.