هدایت شده از جانان :)
زهرا جونممم
تولدت مبارککک عزیزممم
میدونی که همیشه به یادتم
و امیدوارم به ارزوهای قشنگت برسییی✨♥️
۸ سال از چادر سر کردنم میگذره ولی من هنوز یاد نگرفتم چادرم رو طوری سر کنم که کثیف نشهه
وای امروز وارد باشگاه شدم
همه تولدم رو تبریک گفتن
تولد مبارک خوندن
بغلم کردن
و مننن✨✨✨✨
وای من همیشه واسه
عزیزام جملات خیلی بلندی مینویسم واسه تولدشون،
بعد مربیم دفعه قبل میگفت:
[زهرا من اصلا تو نوشتن خوب نیستم و چقدر خوب که توش خوبی:)]
بعد امروز دیدم کلی متن بلند نوشته و بعدش بهم "تولدت مبارک مهربون " گفته
خواست شبیه من بگهه🤍🥹🌟
وااای خداا🤍🥹
و چه خوش است خیال تو و دیدنت
و من چه خوشبختم که میتوانم این چنین ببینمت و تصورت کنم؛
تو چقدر ناکامی که از دیدن زیبایی خود دریغی:)
برای من و تو؛
همین بس است
که برای همیشه
رازی میمانی در قلبم
که مرا میدرد اما گفته نمیشود..
_نزارقربانی
شـاید نویسنده:)
و امروز حس میکنم من ادم " دوست داشتنی " هستم:)
امروز بعد مدت ها حس کردم
هنوز حضورم واسه یه سری آدم مهمه
و خوشحالم بابتش:)
تولدت مبارک نارنجیییی امیدوارم همه آرزوهات خاطره بشن
.
.
ای خدااا
نارنجی:)**
ممنونممممم🥹🧡
اگه خاطره بشن اینجا اولین جایی که میام میگم:)