eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
535 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
408 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
تولد تولد تولدت مبارککککک ✨️ نمیدونم اگر این چند وقت اخیر کانالت رو نداشتم چی میشد هر دفعه میومدم توی ایتادنبال شاید نویسنده بودم تا اولین پیام از تو ببینم خیلی دوستت دارم در حدی که الان توی خونه میگم دوستم زهرا فلان کرد ... امیدوارم هیچوقت کسی از مهربونی‌ت سوءاستفاده نکنه و بهترین‌ها توی راهت قرار بگیرن شاید یه کم دلگیرکننده باشه این جمله ولی واقعیته امیدوارم روزی که داری از این دنیا خداحافظی میکنی ، بچه‌هات و همسرت بغلت کنن ، به تابلوی مدال‌هات از نگاه کنی و لذت ببری ، و جدّت ( امام علی (ع) ) رو ببینی تو خیلی قشنگی امیدوارم قشنگ زندگی کنی و هیچ‌وقت حس نکنی پدر و مادرت دوستت ندارن میدونم شاید چرت و پرت نوشته باشم ببخشید بازم تولدت مبارک قشنگم 🥺🩷 . . وااای اولااا ممنون بابت تبریکک✨️🌻 دوما وااای دنبال اینجا و گفتن از من تو خونه به عنوان دوست:)؟ خب من رو خیلی خوشحااال ساختی که بچه✨😭 عزیزمممم؛ منم امیدوارم ممنون که همچین چیز قشنگی رو برام خواستی:))) چرت و پرت یا دلیل منبع لبخند؟ تشککرررر🦋✨️
بابت همه تبریکهاتون ممنونممم:) و واقعا اکلیلی ساختید منو تک تکتون🌻✨️ جبران کنمم برااتون فرزندانم.
از کنار غریبه ای گذر کردم که روزی بخشی از من بود..
کسی نیست بگوید: این غم که بر دل کاشتی، بومرنگیست که باز می گردد :)))
کاش از تو پسری داشتم شبه تو تا همانطور که پیر شدن خود راه میبینم، جوان شدن تورا هم ببینم:)
جانکم؛ با من از اندوهت سخن بگو و الی رنگ مورد علاقه ات را هرکسی می‌تواند بداند:)
شـاید‌ نویسنده:)
جانکم؛ با من از اندوهت سخن بگو و الی رنگ مورد علاقه ات را هرکسی می‌تواند بداند:)
اندوهت را با من شریک شو؛ و تکه بزرگِ اندوهت را بر بال و پر من قرار ده و خودت را آسوده کن زیرا تو کوچک دلی، میشکنی:)
گلهایی که گفتم روز تولد من باز میشن:) پ.ن: هنوز‌کامل باز نشدن کامل باز شدن عکس میفرستم✨
اَتا تِره دَر این دِنیا دارمه:)