و البته
از انجایی که نمیتوانیم
به بعضی ها بگوییم
" تو یک احمقی " میگوییم
البته این نظر شماست!
_چارلزبوک بوکوفسکی
شـاید نویسنده:)
وای تازه یکی همین شکلی دیدم
فقط مشکی و شیک تر
ماشین عروس بود
خیلی ناناااا بوددد
من که میدونم به
مناسبت تولد من دارن
ماشینهای مورد علاقم،
رژه ماشینی دارن میرن
ولی نمیتونم ثابت کنم:))