eitaa logo
شـاید‌ نویسنده:)
536 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
412 ویدیو
9 فایل
[این منم بخشی از خودم که اینجا نشونش میدم☁️⚽️] _شیعه علی ابن ابیطالب:) کپی متون؟ از دل برآمده را کجایش میبرید؟ جوانه زدن؟دوم سومین ماه پاییز هزار چهارصد دو ناشناس:https://abzarek.ir/service-p/msg/4038341
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ حواسم نبود؛ دو فنجان ریختم..
۶۵_ قاتل من همه این ادمهای اطرافت که به قتل رسیدن؛ نمیدونستن تو اونی هستی که هرشب کابوسش رو میبینن! اما در لحظه که همشون میفهمیدن تو همون ادمی، ازت فاصله گرفتن و در تلاش بودن که قانعت کنن نکشیشون تا یکم اجل دیر تر برسه! اما من اینجا وایستادم و منتظرم، با وجود اینکه بیشتر از هرکدومشون مطمعنم که تو قراره من رو از این دنیا رها کنی البته به روش خودت؛ مثل یک اجل معلق زمینی! من اینجا وایستادم برای اینکه میخوام زودتر اجلم برسه، ولی تو دست به کشتن من نمیزنی ، چرا؟ چون ادمها در تلاشن کاری رو کنن که برخلاف میل ادمهای دیگست! کار راحتیه، نکنه میخوای بگی تو کشتن من رو بلد نیستی!؟ _سیده زهرا موسوی
هدایت شده از جانان :)
میگه آزادی نداریم؛ اونوقت توی تجمعات شبانه که کل خیابون رو انقلابیون دربر گرفتن، راحت بدون هیچ استرس یا ترسی بدون روسری تردد میکنه! حالا زمانی که اینا تو خیابون بودن، اگه یه چادری میونشون تردد میکرد معلوم نبود برگرده خونه یانه.. آره آزادی چیزیه که ما ازش دم میزنیم نه شما..!
خب دور سرتو بگردم من:)
شـاید‌ نویسنده:)
خب دور سرتو بگردم من:)
امروز هم تیمی هام دور تا دور زمین با توپ پشت هم به صورت صف حرکت میکردن و ما گلرها وسط زمین وایستاده بودیم؛ دقیقا همین شکلی دورت میگردم:)✨
حقیقتا شیفته روزاییم که همه کارام رو طبق لیست دقیق انجام میدم و البته تو روزم هم درس خوندن دارم، هم کمک به مامان ، هم خوندن زبان، هم باشگاه، هم نویسندگی، هم تمیز بودن و این شکلیم🤌🏼🤌🏼
من از هیچ مکتبی پیروی نمیکنم، از هیچ استادی چاپلوسی نمیکنم، دیوانه ای هستم که قایقم را خودم هدایت میکنم. -گوته-
من آرامم؛ ناراحت نباش، چیزی نیست، این ها فقط اشک است، خشک میشوند.. -داستایوفسکی، شب‌های روشن-
از خودش می‌پرسید: | من چرا باید به یک نفر احتیاج داشته باشم که با او دوکلمه حرف بزنم؟ خودم با خودم میتوانم بیشتر از دوکلمه حرف بزنم و حرف های خودم را راحت تر بفهمم! | و اگر کسی به اینجا برسد دیگر انتظار نمیکشد.. _داستایفسکی_