من از هیچ مکتبی پیروی نمیکنم،
از هیچ استادی چاپلوسی نمیکنم،
دیوانه ای هستم که قایقم را خودم هدایت میکنم.
-گوته-
من آرامم؛
ناراحت نباش،
چیزی نیست،
این ها فقط اشک است،
خشک میشوند..
-داستایوفسکی، شبهای روشن-
از خودش میپرسید:
| من چرا باید به یک نفر احتیاج داشته باشم که با او دوکلمه حرف بزنم؟ خودم با خودم میتوانم بیشتر از دوکلمه حرف بزنم و حرف های خودم را راحت تر بفهمم! |
و اگر کسی به اینجا برسد
دیگر انتظار نمیکشد..
_داستایفسکی_
حقیقتا عشق میکنم که وقتی فوتبال رو میبینم میتونم تحلیل و نقد کنم و این شکلیم
حریف میطلبممم🤌🏼✨
امروز معلم زبانم پرسید:
"اگه یه روز قرار بود حیوونی بشید
چی دوست داشتید بشید؟"
و من کاملااا بی مقدمه و
با یه ذوق تماااام
گفتم: | زرافه:)🦒 |
بنده خدا از تعجب فقط شاخ در نیاورد.
و اما عزیزمن ، جوابشان را نده بگذار هرچه میخواهند بگویند ولی تو حرف مردم را همچون موهایت پشت گوش بینداز و باورکن آرامش گرانتر از هرچیزی در دنیاست به راحتی از دستش نده
.
.
وااای:))))
چه قشنگ گفتین
خدااا:))))
من چقدر اکلیلییییییییام🌟