شـاید نویسنده:)
و فرق هاست میان دوست دارم تورو و تورو دوست دارمت:)
الهی نوکرت ، دورت بگرده
روزی بیاد کربلات و برنگرده:)
شـاید نویسنده:)
تنها که شدی صدایش کن
او حسین'ع' است
میداند تنهایی یعنی چه!
هدایت شده از جانان :)
تعریف من از عشق همان بود که گفتم
در بند کسی باش که در بند حسین(ع) است !:)
شـاید نویسنده:)
حق بده خیلی هوایِ بوسههایت کردهام
از عموجان بیشتر بابا صدایت کردهام
عمه دستم را گرفته بود اما آمدم…
فکرکردی که عمو جانم رهایت کردهام؟!
#اهل_خانه
شـاید نویسنده:)
2:09
اربعین های بعد مردنم؛
یکی بره حرم با پیرهنم
ببرین اسممو جلو حرم ها:)
شـاید نویسنده:)
2:09 اربعین های بعد مردنم؛ یکی بره حرم با پیرهنم ببرین اسممو جلو حرم ها:)
دوست دارم
چون تو حسینی عزیز دلم:))