هیچ!
فقط امدم بهت بگم حسین من..
این ده محرم هم به نیمه رسیده و من
قشنگ برات گریه نکردم.
یه نگاهی بهمون بنداز دور سرت بگردم..
فَمعکُم مَعکُم لامَعَ غَیرِکُم
فقط خواستم بگويم
با آنهايي كه دوستتان ندارند
هيچ نسبتي ندارم…
-عزيز عراقي من
سَلامٌ عَلَیکَ فأنتَ السَّلام
وإنْ کنتَ مُخْتَضِباً بالدَّمِ
بر تـو سلام که تـو خود سَلامی
هرچند که در خون غلتیده باشی ..