دلت ازهمه گرفته!؟
دیگه اُمیدی نداری!؟
بیا به سمت خودم...
تنهایی از پس این دنیا بَر نمیایی
باید منو داشته باشی عزیزِ دلم♥️
-خدا
میگفت؛
هر آدمی یك نقطه ای از زندگیش عمیقاً متوجه میشه فقط امام حسین که باهاش مونده:)
اللَّهُمَّ اكْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ
وَ عَجِّلْ لَنَاظُهُورَهُ
نامت بلند و اوج نگاهت هميشه ســبز
آبــی ترين بهانه ي دنياي من ســــلام
اَللّهُمّ عجّلْ فَرَجَه الشّريف