میگف؛
من مثل سايه كه بخواهد از تن جدا شود،
مثل تن كه بخواهد از جان جدا شود،
می خواهم از ياد بروم ..
یکی میگف بدترین لحظه وقتیه که بخوای
یه نفرو فراموش کنی؛
ولی نمیدونست بدترش اینه که
ندونی باید منتظر بمونی..
یا بیخیال شی:)