یکی میگف بدترین لحظه وقتیه که بخوای
یه نفرو فراموش کنی؛
ولی نمیدونست بدترش اینه که
ندونی باید منتظر بمونی..
یا بیخیال شی:)
حالم اونجوریه که اخوان ثالث میگه:
خواهم که به خلوت کده ای از همه دور،
من باشم و من باشم و من باشم و من...
بخشیدنِ بعضیها مثلِ گلوله دادن بهشونه که اون تیری رو که خطا به سمتت شلیک کرده رو جبران کنه.