eitaa logo
اخبار مهم روز
324 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
59 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آقای رئیسی از شما بعید است!! آقای رئیسی عزیز کاملا دوستانه و دلسوزانه عرض می کنم‌ ، اصلا در شان شما و دولت به اصطلاح انقلابی نیست که پیگیر واکسن اجباری باشید. بر فرض هم که ایرادات اساسی به واکسن ها و توطئه های واکسنی را قبول ندارید ، اجباری کردن واکسن های پرحرف و حدیث را با کدام منطق عقلی و شرعی و قانونی توجیه می کنید؟!! وقتی این همه اخبار و اسناد در مورد عوارض واکسن های کرونا وجود دارد ، چگونه و با چه جراتی واکسن اجباری را تصویب می کنید؟! اگر واکسن ها مشکلی ندارند بگذارید مردم با تحقیق و انتخاب خودشان و به قول خودتان با اقناع ، بزنند نه اجباری. از شمایی که امروز در جلسه ستاد کرونا این همه از تجارب و توانمندی های طب سنتی گفتید بعید است که مملکت را دربست در اختیار همان سیاست های بهداشتی قرار دهید که دو سال است منفعلانه گرفتار ‌کرونا هستند و هر دفعه ، بالارفتن آمار کرونایی را به گردن مردم می اندازند و پایین آمدن آن را موفقیتی برای عملکرد خود و واکسیناسیون اعلام می کنند!! حال آنکه این بالا و پایین رفتن ها به صورت سینوسی در این دوسال وجود داشته چه با واکسن چه بی واکسن!! آقای رئیسی ما که نباید به شما این تذکر را بدهیم که از حق الناس و پایمال شدن حق مردم بترسید!! ما زِیاران چشم یاری داشتیم ... ✍"قاسم اکبری"
هدایت شده از اخبار مهم روز
هدایت شده از اخبار مهم روز
تا وقتی مردم نخواهند بیدار شوند؛ دولت‌ها از جهالت آن‌ها سوءاستفاده خواهند کرد. مردم ایران را برای شغل و سفر و علم‌آموزی و ... با فریب محدود می‌کنند و آزادگانی که تن به ذلت و بردگی غرب ندادند؛ را از سفر به مشهد مقدس و راهیان نور محروم می‌کنند؛ اما خودشان نه ماسک و نه رعایت فاصله‌ی اجتماعی!!!
🔥مقالات کاترین پرز شکدم در پایگاه خامنه‌ای.آی آر هم‌اکنون به کلی پاک شده‌است اما با این حال با سر زدن به سایت آرشیو جهانی وب، در ۱۸ رکورد به نام او در پایگاه خامنه‌ای.آ‌ی‌آر وجود دارد. ⚠️همچنین با جستجوی سر واژه انگلیسی نام او در گوگل نیز می‌توان به سرتیتر مقالات او در پایگاه خامنه‌ای.آی آر دست یافت. 🚨از نکات قابل توجه پیرامون شکدم معرفی او در سایت شرکت خود موسوم به وریتاس است؛ او در این سایت نوشته که به مقامات و اشخاص و چهره‌های گوناگون خدمات مشاوره می‌دهد. 🤔عجیب اینجاست که او قبل از شروع همکاری با رسانه‌ها و پایگاه های مربوط به بیت رهبری، با اتاق‌های فکر وابسته به رژیم اسرائیل همکاری علنی داشته است! مشخص نیست با توجه به عیان بودن و قابل جستجو بودن این همکاری، او چگونه توانسته بود تا بدین حد اعتماد مسئولان ایرانی را جلب و حتی ستون‌نویس ثابت در پایگاه خامنه‌ای‌.آی آر شود‼️ ⚠️گفتنی‌است کاترین پرز شکدم در زمانی در پایگاه خامنه ای‌‌.آی آر ستون‌نویس ثابت شد که سردار حمیدرضا مقدم‌فر، جزو معاونین دفتر حفظ و نشر اثار آیت‌الله خامنه‌ای بود و همچنین کمیل خجسته برادرزاده همسر آیت‌الله خامنه‌ای نیز از مسئولان ارشد این پایگاه و موسسه بود. ♻️ پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد، پس از اینکه حسن خجسته برادر همسر رهبری و پدر کمیل خجسته، او و میلیون‌ها ایرانی را به علت استنکاف از رای دادن "حرامی" خوانده بود، در یادداشتی گفت که خجسته در دوره ریاست‌جمهوری او عزم سفر به رژیم اسرائیل را داشت و پس از اطلاع احمدی نژاد با توبیخ مواجه شد و برکنار شد. 🔺کاترین پرز شکدم همچنین جزو تحلیلگران ثابت در شبکه پرس تی‌وی بود و در برهه‌های گوناگون خبری از سوی این شبکه به عنوان تحلیل‌گر ویژه دعوت می‌شد؛ در آن زمان پیمان جبلی ریاست پرس‌تی‌وی را برعهده داشت و آرش تهامی از بستگان حدادعادل رئیس اتاق خبر این شبکه بود! 🔥همچنین او در خبرگزاری تسنیم نیز بارها قلم زده و یا با او پیرامون مسایل و تحولات منطقه‌ای در این خبرگزاری گفتگو شده‌است؛ نزدیکترین مطلب از شکدم در این خبرگزاری مربوط به دو سال قبل است. 🔥شکدم همچنین با روزنامه "تهران تایمز" وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نیز همکاری داشته و نام او در برخی مقالات منتشره از سوی این روزنامه آمده‌است. ⚠️در سالیان اخیر، رژیم اسرائیل اقدام به دستبرد اسناد مهم هسته‌ای و فضایی ایران و بمب‌گذاری در مراکز حساس نظامی و اتمی نمود و دانشمندان و مقامات گوناگونی از جمله فخری‌زاده را ترور کرد؛ نفوذ شکدم در محافل قدرت ایران جلوه‌ی دیگری از نفوذ این رژیم و بی‌مبالاتی دست‌اندرکاران امنیتی ایران است. ❓مشخص نیست شکدم علاوه بر این نفوذ رسانه‌ای که برآمده از یک اعتماد و وثوق میان مقامات ایرانی است، در حوزه تحلیلی و امنیتی چه نفوذی را به سرانجام رسانیده‌است؟
⭕️ علت خروج ناگهانی ۱۵۰ شهر از وضعیت قرمز کرونایی/ به قله موج ششم رسیده‌ایم یا خیر؟ علت خروج ناگهانی ۱۵۰ شهر از وضعیت قرمز کرونایی/ به قله موج ششم رسیده‌ایم یا خیر؟ مجید مختاری، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درخصوص خروج بیش از ۱۵۰ شهر از رنگبندی قرمز کرونایی طی روزهای اخیر، تصریح کرد: اگر تمام متغیرها را فعلا ثابت نگه داریم، باید بدانیم این روندی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی هم رخ داده است!!! (مزدوران سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی) در حال حاضر در سراسر دنیا یک روند کاهشی ناگهانی در سویه اومیکرون را شاهد هستیم که این بر خلاف آن چیزی است که در سویه دلتا شاهد بودیم. به عنوان مثال در دانمارک، هلند، فرانسه و... نزول ناگهانی موارد ابتلا را شاهد هستیم. در ایران هم کاهش سریع تعداد شهرهای قرمز می‌تواند از این رفتار ویروسی پیروی کند و تعجب نمی‌کنم اگر تعداد شهرهای بیشتری به زودی از وضعیت قرمز خارج شوند. این فوق تخصص ریه درباره زمان قرارگیری در قله موج ششم کرونا، اظهار کرد: به نظر می‌رسد بسیار به قله نزدیک هستیم و امروز یا فردا تاریخ درستی است که بگوییم در قله قرار گرفتیم. اگر روند کاهشی بیشتری را در ابتلا شاهد باشیم، این نوید وجود دارد که بگوییم قله موج را رد کردیم. البته توجه کنید که در کشور ما تعداد تست‌هایی که انجام می‌شود آنقدر زیاد نیست؛ ولی اگر همین روند حاضر با این تعداد اخذ تست را در نظر بگیریم، می‌توانیم امیدوار باشیم که در چند روز آینده از قله عبور کنیم!
فرشاد مومنی: بودجه ۱۴۰۱ یکی از ضد‌توسعه‌ترین و ناعادلانه‌ترین سندهای سیاستگذاری سی سال اخیر زورِ و و در جامعه ما از زور بیشتر است و طرح یعنی شما همچنان می‌خواهید مناسبات و تداوم داشته باشد سیاست‌های تورم‌زا اسم رمز غارت مردم و متزلزل کردن ارکان نظام ملی است. حکومتگران گرامی بویژه نمایندگان مجلس باید هوشیار باشند که مهم‌ترین مشخصه سند لایحه بودجه 1401 این است که از این دریچه می خواهد اوضاع را اسفبارتر کند. از نظر عدالت اجتماعی این سند یکی از ضد توسعه ای ترین و ضد عادلانه ترین سندهای سیاستگذاری در سی سال گذشته محسوب می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆پخش زنده شبکه سه از حرم حضرت 🔹شب گذشته صدا و سیما برنامه زنده ای به مناسبت علیه السلام داشت، گرچه سعی نمود که ازدحام جمعیت را نمایش ندهد و فقط این تصویر محدود را نشان دهد اما مجری برنامه چندین بار به اجتماع میلیونی عراقی ها در کاظمین اشاره کرد ❓سوال، چرا در عراق باوجود اجتماعات متعدد میلیونی، تلفات میلیونی وجود ندارد؟ 🔸گرچه عده ای اصلا نمی خواهند مردم ایران، واقعیت عراق را بفهمند و حتی با مانع شدن از حضور گسترده ایرانی ها در اربعین نمی خواهند ایرانی ها از نزدیک ببیند که خبری از کرونا در عراق نیست اما ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و نمی توانند تا ابد مردم را در جهل نگه دارند ✅ مهمترین علل عدم تاثیر اجتماعات بر فوتی های کرونایی عراق: 🔹اول عدم وجود ترس و وحشت رسانه ای رسانه های عراق برخلاف صدا و سیما، دایما مردم را از کرونا نمی ترسانند و تلقین منفی ندارند 🔹دوم عدم استفاده ماسک؛ آن ها ماسک نمی زنند و ایمنی گله ای بدست آورده اند و همگی ویروس ضعیف شده را لااقل یکبار تجربه کرده اند، در حقیقت همگی واکسینه طبیعی شده اند 🔹سوم عدم استفاده از غذاهای سرد خصوصا در صبحانه؛ غذای غالب ایرانی ها اکثرا غذاهای سرد مانند پنیر، شیر، ماست، چای، قند و شکر، مرغ، برنج و... شده، آن هم بدون چاشنی گرم، خصوصا نان پنیر و چای شیرین صبحانه! 🔷چهارم کرامت اهل بیت؛ از همه مهم تر عنایت ویژه و رحمت واسعه اهل بیت به زوار ۳ سال است با کرونا درگیریم اما حتی اجازه نمی دهند غیر از دیکته های سازمان بهداشت جهانی، تفکر یا بررسی داشته باشیم
⁉️ مدعیان عقل کُلِ عالِم پاسخ دهند ⁉️ واکسن زدن چه فایده ای دارد ❌ وقتی هم افراد سالم ❌ هم جوانان ❌و هم واکسن زده ها ❌میمیرند؟ ⁉️ شما باید ثابت کنید واکسن زده‌هایی که نمرده‌اند علت نمردنشان واکسن زدن است ⁉️ و باید ثابت کنید واکسن زده هایی که میمیرند مرگشان بعلت تزریق واکسن نیست؟ و بی پاسخ گذاردن این سوالات تنها دلیلش جنایتکار بودن شما و یا رضایت شما بر جنایتکاری است. اخبار مهم روز @mdaynews
🔴 فوت 241 بیمار ، بر اثر کرونا در کشور🔴 🔷بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن(شعار فائوچی،پزشک مخصوص کاخِ سفیدِ شیطان) 🔷قابل توجه وزیر بهداشت؛عین اللهی 🔴«معجزه تزریق 141 میلیون دُز واکسن» 🔰آمار فوتی پس از تزریق بیش از 141میلیون دُز واکسن در 8 اسفند ماه 1400 «241 نفر» 🔰آمار فوتی پس از شروع تزریق واکسن به کادر درمان در 8 اسفند ماه 1399«69 نفر»
🔴سخنی با جناب آقای دکتر نبویان :«خود کرده را تدبیر نیست» ✍️سید ابراهیم میرپورفرد 🔰جناب آقای دکتر نبویان ، در سال 1394 شاهد تلاش شما و بزرگواران دیگری چون مرحوم دکتر زارعی ، حجت الاسلام رسائی و تعداد دیگری از نمایندگان برای جلوگیری از تحمیل برجام هسته ای در مجلس شورای اسلامی بودیم ولی متاسفانه در نهایت آقای لاریجانی با بیان مطالبی غیر واقعی توانست جزئیات برجامِ خفت بار را به تصویب مجلس شورای اسلامی برساند. 🔰جناب نبویان ، همانگونه که بیان نمودید،انتقاد منقدین در آن برهه حساس به دولت گذشته به تفکر حاکم بر دولت تدبیر و امید باز می گشت؛ نه به شکل و ظاهرشان. 🔰جناب نبویان ، مجدداٌ در آزمونی دیگر در مجلس فعلی با مدیریت جناب قالیباف برجام دیگری به ملت و نظام تحمیل گردید؛واکسیناسیون اجباری که توسط دولت غربگرا ریل گذاری شده بود در ادامه توسط دولتِ سیزدهم و با طراحی فشارهای مختلف به ملت در حال تحمیل است ؛ این ماجرا مصداق دیگری از تحمیل سازو کارهای طراحی شده از سوی نظام سلطه بوده و هست. 🔰جناب نبویان ،عده ای قلیل از نمایندگانِ با بصیرت در مقابل این ماجرا در مجلس فریاد زدند ولی جناب قالیباف به مانند جناب لاریجانی آنان را وادار به سکوت نمود و مجلس در نهایت به مانند مجموعه ای فاقد قدرت تنها به یک تماشاچی مبدل گردید. 🔰جناب نبویان ، سکوت جمع کثیری از نمایندگان در مقابل تحمیل غیر قانونی واکسیناسیون اجباری در نهایت باعث کاهش اقتدار مجلس گردید. 🔰جناب نبویان ، وقتی مجلس اقتدار نداشته باشد و عنان کشور در اختیار افرادی قرار گیرد که خود را تابع و مطیع سازمانهای بهداشتی وابسته به آمریکا می دانند ؛ باید شاهد چنین عملکردی از سوی دولتمردان باشیم ؛دولتمردانی که ناخواسته دیگر جایگاه چندانی برای قوه ی مقننه قائل نخواهند شد و به مانند دولت 8 ساله ی تدبیر و امید در مسیر نافرجامِ مذاکرات ، بدنبال تحققِ آرزوی توافق خوب با دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی حرکت می نمایند. 🔴در پایان می توان چنین گفت :جناب آقای نبویان همانگونه که شاهد هستیم در سایه انفعال و سکوت غیر منطقی مجلس در خصوص تحمیل واکسیناسیون اجباری ، قوه مجریه در آن واحد هم قانون گذاری می نماید،هم جرم انگاری و هم اجرا و بطور قطع و یقین مجلسی که در مقابل این بدعت سکوت نماید ؛ روز بروز اقتدارش کاهش خواهد یافت و «خود کرده را تدبیر نیست»
👌سؤال دکتر عبداللهی در مورد بیماری شکل گرفته در نتیجه استنشاق مزمن ذرات ماسک
💢۸۳۷۲ مسلمان ۲۷ سال پیش در سربرنیتسا قتل عام شدند. ‌‌وعده غربیها: اسلحه‌ها را تحویل دهید،سازمان ملل حافظ امنیت شماست. ..مردان را کشتند، زنان را به اسارت بردند ، جهان هم یک دقیقه سکوت کرد. تجربه تاریخی: غرب قابل اعتماد نیست.
هدایت شده از طنز فرهنگی
🎉عیدی دولت انقلابی🎉 😃الحمدلله روز به روز جناب رییسی تمام اقدامات نابجای روحانی را از بین می برد و هر روز گره ای از مشکلات ملت را باز می کند. 😎خدا رو شکر که روحانی تموم شد وگرنه پدر ملت رو در می آورد. 😃آیت الله رییسی به مناسبت در این و در اقدامی کاملا قانونی!!! و فقط و فقط جهت خدمت به مردمی که تورم پنجاه درصدی و اوضاع وخیم اقتصادی را تحمل میکنند؛ طرحی انقلابی ریخته تا جیب مردم را پر از پول کند و به بهانه واکسن، یک میلیون تومان هدیه به ملت دهد. 🤒بعضی چقدر بخیل هستند که فکر می کنند دولت همیشه باید به فکر جیب خودش باشد! هر چه هست برای مردم و متعلق به مردم است؛ اصلا بگذار جیب مردم پر پول شود و جیب دولت خالی! مهم این است که مردم راضی باشند👌 😤لازم به ذکرست که دولت ناخلف روحانی، در اقدامی ناپسند جریمه خودروها را به بهانه کرونا وضع نمود که بنابر اعلام مسولین من جمله جناب رییسی، آن اقدام فقط در جهت پر کردن جیب دولت در رفع کسری بودجه بوده! 😀بازم خدا رو شکر که روحانی سر کار نیست که اون غلط ها رو ادامه بده... 🤠خدا خیلی به ما رحم کرد که چنین رییس جمهوری بعد از آن هشت سال فشار مقدس، و خفقان و سوء مدیریت روحانی نصیب ما شده؛ این ها همه نتیجه صبر و تحمل ملت است. عجب ملت صبوری. واقعا گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی. ⛄️خدا رو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر 😡البته ضد انقلاب از این اقدام انقلابی و خدا پسندانه آیت الله رییسی به شدت خشمگین شد که باید محکم فریاد بزنیم: 👊مرگ بر ضد انقلاب 👊ابراهیم بت شکن بت بزرگ بشکن 📢شهید بهشتی: امریکا از ما عصبانی باش و با این عصبانیت بمیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عوارض واکسن کرونا این خواننده برزیلی ۲ روز پیش درگذشت. این کلیپ او برای تبلیغ واکسن کرونا بود.😑
📢 آیا واقعا هدف ، « سلامت » است !!! 📝 وقتی کرونای بعضی از مراجعین کاملا واکسینه به مراکز درمانی هم مثبت شده ، یعنی این افراد هم می‌توانند کرونا را به فرد دیگری انتقال دهند ، اما نکته ی جالب اینجاست که محرومیت اجتماعی در جهان و گویا در ایران فقط برای واکسن نزده هاست ؟! 📢 آیا سلامت فرد از کرونا مهم است یا دریافت واکسن ؟!!!! 🤔 😳 🔹چه بسا واکسن زده هایی که درگیر کرونا شوند و شهر به شهر این ویروس را آزادانه بین مردم پخش کنند ؟!!! 😔 🔹 و افراد سالم واکسن نزده ای که ، به جرم سلامت بدون واکسن مجبور به پرداخت جریمه شوند ؟!!! 😳 آیا واقعا هدف ، « سلامت »است ؟!!!
💢 این پدیده که به‌عنوان یک ساختار بروکرات (ساختاری که اعتبارش حاصل یک سیستم بالادستی است و از خود، هبچ اعتبار و وجاهت مستقلی ندارد) علنا و مرتباً قوانین مشخص و متقن کشور را نقض کرده و بر عملکرد غیرقانونی و ساختارشکنانه‌ی خود اصرار می‌ورزد (نظیر موضوع خبری فوق، اصرار بر قرارداد غیرقانونی کواکس، اصرار غیرقانونی بر مصوباتی که دیوان عدالت اداری ابطال کرده و ...): 1⃣ اولا بازتعریفی از همان تئوری فتح سنگر به سنگر نهادهای حاکمیتی است که در دهه‌ی ۷۰ توسط تئوریسین‌های غرب‌گرای جریان خاتمی تعریف و عملیاتی شده بود. 2⃣ در آینده باعث فراگیری قانون‌شکنی خواهد شد، تا بدانجا که حاکمیت، توان اداره‌ی جامعه در راستای قانون را نخواهد داشت و این یعنی، فاجعه‌ی بی‌قانونی! 3⃣ اقتدار مشروع را نیز کم‌کم به چالش خواهد کشید زیرا مقرر بوده قانون ما منطبق بر شرع اسلام باشد. 4⃣ اعتماد جامعه به ساختارهای رسمی و صحیح حاکمیت را تدریجا سلب خواهد کرد! 5⃣ تدریجا زمینه‌ساز تقابل جامعه با حاکمیت خواهد شد! 🔶🔹آقایان مسئول❗️ برای این ستاد قانون‌گریز، فکری کنید قبل از آنکه جایگاه خودتان را نیز همانند مجلس، قوه‌ی قضاییه و قانون اساسی؛ زیر سؤال ببرد‼️ ✍️مهندس شکوهیان‌راد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️خوب به این ویدیو دقت کنید؛ ❌صحبت‌های بیل گیتس در مورد پاندمی‌های بعدی! (مورخ بهمن ماه 1399). 🔺مقدمات فراهم کردن ساز و کاری که بیل گیتس در اینجابه صورت خیلی نایس به آن اشاره می‌کند، اما در عمل ابزار به بندکشیدن کشورها خواهد بود، در حال آماده سازی است و قرار است در سال 2024 تصویب شود. ☑️در این خصوص خواهم نوشت... اخبار مهم روز @mdaynews
❌زمزمه‌های تدوین سند الزام آور برای مدیریت پاندمی‌ها (معاهدهء بین المللی در مورد بیماری‌های همه‌گیر) 🔹گزارش اتحادیهء اروپا: https://www.consilium.europa.eu/en/policies/coronavirus/pandemic-treaty/ 🔰در اول دسامبر 2021، (حدود 3 ماه پیش) 194 عضو سازمان بهداشت جهانی، به اجماع رسیدند تا روند تنظیم پیش‌نویس و مذاکرات در مورد یک کنوانسیون، موافقت‌نامه یا هر سند بین‌الملل دیگری را تحت اساس نامهء سازمان جهانی بهداشت برای تقویت پیشگیری و آمادگی و واکنش در برابر همه گیری ها آغاز کنند. 🔸در این راستا، یک هیئت مذاکره‌کننده بین‌ دُوَل تشکیل می‌شود که اولین جلسه‌اش را تا اول مارس 2022 (10 اسفند) (برای توافق در مورد روش‌های کار و زمان‌بندی) و دومین جلسهء خود را تا اول آگوست 2022 (10 مرداد1401) (برای بحث در مورد پیشرفت پیش‌نویس کاری) برگزار می‌کند. 🔹سپس گزارش پیشرفت خود را به هفتاد و ششمین مجمع جهانی بهداشت در سال 2023 ارائه می دهند و هدف آن است که این ابزار تا سال 2024 تصویب شود. 🔴خروجی این سند، از لحاظ حقوق بین الملل برای کشورها، الزام آور خواهد بود. ⁉️هدف از توافق بین المللی در مورد همه‌گیری‌ها چیست؟ ▫️پیشنهاد یک سند بین المللی در زمینه پیشگیری و آمادگی و واکنش به همه گیری، با روحیهء همبستگی جمعی هدایت می شود (یعنی عملاً همه، غلام حلقه به گوش بالادستی ها خواهند بود) اصول عمل، مبتنی بر انصاف، جامعیت و دربرگرفتن تمام موارد و شفافیت است. ▪️نه دولت ها و نه جامعه جهانی نمی‌توانند به طور کامل از همه گیری ها جلوگیری کنند. اما جامعه بین‌الملل باید برای واکنش به همه‌گیری‌های احتمالی آینده، از ابتدای آن، یعنی شناسایی و در ادامه هشدار و واکنش، بسیار آماده‌تر و هماهنگ‌تر باشند. ▫️این سند، به منظور ساختاردهی اقدام جمعی لازم برای مبارزه با بیماری های همه گیر، اهداف و اصول اساسی را تعیین می کند. ✔️تمرکز این سند، بر موارد ذیل است: • تشخیص زودهنگام و پیشگیری از بیماری های همه گیر • تاب آوری در برابر همه گیری‌های آینده • پاسخ به همه‌گیری‌های آینده، به‌ویژه با اطمینان از دسترسی جهانی و عادلانه به راه‌حل‌های پزشکی، مانند واکسن‌ها!!!، داروها و روشها و ابزار تشخیص‌. • یک چارچوب بهداشتی بین‌المللی قدرتمند تر و هماهنگ با WHO که مرجع هماهنگ کننده در مورد مسائل بهداشت جهانی باشد • رویکرد "واحد سلامت"، ارتباط سلامت انسان، حیوانات و کرهء زمین ▪️به طور ویژه، این سند می‌تواند همکاری بین‌المللی در خصوص اولویت‌ها، مانند نظارت، هشدار و واکنش، و همچنین به طور کلی اعتماد به سیستم بین‌المللی سلامت را افزایش دهد. ⭕️صدالبته واضح است که ایران، شاگرد اول WHO، بُدو بُدو و با اشتیاق تام، این سند الزام‌آور را امضا خواهد کرد. این بار قبل از پیوستن و امضا کردن این سند هشدار دادیم! ای کاش اراده‌ای بود تا از برجام و کوواکس بعدی، جلوگیری کند. 🔺با پذیرش این سند و پیوستن ایران به آن -دستکم- تمام استقلال پزشکی‌مان را به طور کامل از دست می‌دهیم (چیزی بدتر از امروز) و سلامت مردم و تمام آنچه که در داستان کرونا دیدیم را به طور کامل به سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی واگذار خواهیم کرد و صدالبته مانند آنچه در کرونا دیدیم، به بهانهء پزشکی و سلامت، از صدر تا ذیل مملکت را تحت یک قرارداد رسمی بین‌المللی، به ولایت ایشان خواهیم سپرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه ✡☠ بیماری آخرالزمان و کاهش جمعیت زمین در تولیدات هالیوودی 🔰 با نگاهی به سنگ نوشته های جرجیا/قسمت دوم 👤 محمد امین اصغری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بالاخره حرف نهایی را زدند: <<💉واکسن به هیچ وجه پایان کرونا نیست، زندگی سابق را فراموش کنید!>> ⚠️هدف نظم نوین و حذف نرم حکومت ها و تحت سیطره گرفتن کل دنیاست!!! 🆘چرا باید در حکومت اسلامی اوامر این بیگانگان با این شیطنت علنی شان، مو به مو اجرا گردد؟؟؟ ✋دیر بیدار شویم کار تمام است... یک قربانیست برای آغاز ترس و وحشت و تنش و کشتار و نسلکشی با مصنوعی تا کشته های واکسن و امواج 5G برای افکار عمومی و تاریخ توجیه شود...
وزارت خارجه اوکراین، ایران، بلاروس و ونزوئلا را در فهرست «حامیان عملیات نظامی روسیه» قرار داده است. داره شوخی شوخی جدی میشه
در مبعث رسول رحمت (صلی‌ الله علیه و آله و سلم) فرصت خوبی است که در ابعاد این حادثه‌ی عظیم الهی و اهداف آن تأمل کنیم. کسانی که به‌دنبال ایجاد «بندها و زنجیرهای مرئی و نامرئی» در جامعه‌ی مؤمنین هستند، بی‌شک اندک بهره‌ای از درک اهداف بعثت نبرده‌اند. ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش مسئولین جمهوری اسلامی ایران، کشوری که مهمترین دشمن صهیونیزم جهانی هست به اندازه نماینده پارلمان هلند بصیرت داشتند افشاگری نماینده پارلمان هلند درباره فتنه کرونا و بنیاد راکفلر 👌 هدف اونا سلامتی نیست ،بلکه قراره مردم رو کنترل کنند 👌 ۲۰۳۰
‏سال ۹۵ زمانی که با فارس حقیقت روشن می‌شد، اما چه کنیم که امروز با ‎ حقیقت خاموش میشه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نماینده پارلمان اوکراین، Kira Rudik، که با دست گرفتن اسلحه معروف شده بود، خیلی واضح بیان میکند که «ما فقط برای اوکراین نمی‌جنگیم؛ بلکه برای حفظ نظم نوین جهانی تلاش میکنیم». 🔹از این واضحتر بگوید؟