eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
248 دنبال‌کننده
9.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
241 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ عکس منتشر نشده | در حاشیه حضور هوگو چاوز در حرم امام رضا (ع) در شهریور۱۳۸۸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مستند غیر رسمی۶؛ 🖥 روایتی از انس رهبر انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ 📥 سایت | آپارات 💻 Farsi.Khamenei.ir
▪️ویژه؛ رسانه KHAMENEI.‌IR برگزار میکند 🔹فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید ▫️رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدرس farsi.khamenei.ir/tolid-mardom ارسال نمایند. ➕ پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد. ♻️ مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه زیر مراجعه کنند👇 farsi.khamenei.ir/tolid-mardom☫ ☫‎@me_atu
♨️ توییت جالب یک فعال رسانه ای آمریکایی در وصف رهبر ایران: 🔹 پارسا 🔹 فروتن 🔹 مهربان 🔹عاقل 🔹باهوش 🔹 قوی
♨️ جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی 🔹سازمان تأمین‌اجتماعی:‌ از اول فروردین کلیهٔ مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تأمین‌اجتماعی، برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و کمتر از آن ۳۵ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل، ۲۲ درصد مستمری پایان اسفند پارسال به همراه ۶۹۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. 🔹حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان ماهانه ۷.۱ میلیون تومان تعیین شده است. 🔹میزان کمک‌هزینهٔ عائله‌مندی مستمری‌بگیران دارای حداکثر ۲ فرزند، ۱.۴ میلیون و دارای ۳ فرزند و بیشتر ۱.۸ میلیون تومان است. میزان کمک‌هزینهٔ اولاد تا ۲ فرزند ۸۵۹ هزار تومان، برای فرزند سوم و بیشتر ۱.۱ میلیون تومان تعیین شده است.
♨️ شهادت ۸ فلسطینی در حمله توپخانه‌ای به محله الزیتون توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی محله الزیتون در جنوب شهر غزه را هدف قرار داد که طی آن ۸ نفر به شهادت رسیدند.
♨️ دولت و مجلس استرالیا نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را تشدید می‌کنند دولت استرالیا: 🔹فیسبوک، ایکس-توییتر سابق- و تیک تاک از جمله این شبکه ها هستند. کمیته ای ملی درباره آثار منفی رسانه های اجتماعی تحقیق خواهد کرد. 🔹نخست وزیر استرالیا از مالک شبکه ایکس درخواست کرده تصاویر خشونت آمیز حملات اخیر چاقوکشی در این کشور را حذف کند، اما ایلان ماسک با متهم کردن استرالیا به سانسور گفته‌است این تصاویر را فقط برای مشترکان استرالیایی حذف می‌کند.
♨️ وزارت بهداشت غزه: ۸۰ جسد را در ۳ گور دسته جمعی در حیاط مجتمع پزشکی شفا و ده‌ها جسد را در داخل بخش‌های مختلف پیدا کردیم.