eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
247 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
10.1هزار ویدیو
273 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑۴ کشته و ۲۱ زخمی در حمله اوکراین به بلگراد فرماندار بلگراد: 🔹بر اثر اصابت مستقیم حملات نیروهای مسلح اوکراین به ساختمانی در بلگراد، بخشی از ساختمان فرو ریخته است. 🔹در این حمله ۴ نفر کشته و ۲۱ نفر زخمی شدند.
🏴‍☠🇬🇧🇵🇸وزیر خارجه انگلیس: آغاز عملیات نظامی گسترده در رفح برای اسرائیل بسیار خطرناک خواهد بود.
🏴‍☠🇹🇷عثمان آکین با نام مستعار «محمود الکردی» از گردانندگان «مجله اخلاق و سنت داعش» هفته گذشته از زندان های ترکیه آزاد شد وی در تاریخ 5 می 2023 دستگیر شده بود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍 متفاوت‌ترین تصویر از نصب کتیبه‌ی ایوان صحن انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام پر برکت ولادت ولی نعمت‌مان امام هشتم علیه السلام 🔷پایگاه خبری 👇 @Arman_news12
┄═•✺🔹﷽🔹✺•═┄ اطلاعیه تغییر کاربری زمین کرج : با پیگیری های مدیریت محترم دانشگاه الحمدلله امروز جلسه ماده پنج استانداری کرج برای تغییر کاربری زمین چاپخانه کرج از آموزشی به مسکونی تشکیل شد و در این جلسه‌ تغییر کاربري زمین به مسکونی به تصویب رسید این مصوبه آغاز فعالیت نوینی در تحقق ساخت مسکن همکاران گرامی خواهدبود. ان شاءالله 🔗 پیوستن به کانال: ┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅ 📡 http://eitaa.com/af_atu ┗━━━━━━━━━━━━━━━
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا آمریکایی که دور تا دور ایران پایگاه نظامی داره، اما به ایران حمله نظامی نمیکنه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: عملیات رفح یک اشتباه بسیار بزرگ استراتژیک است و ما تاوان بسیار سنگینی را برای آن خواهیم داد؛ رفح یک شکست کامل را برای ما رقم خواهد زد! 🔸وضعیت در غزه از آغاز جنگ هیچ تغییری نکرده و تیپ‌ها و گردان‌های حماس هنوز سر پا و فعال هستند! گروگان‌ها در تابوت باز خواهند گشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهرداد خوانساری، دیپلمات دوران رژیم پهلوی: بدون تردید محبوبیت ایران و نیروهایش به دلیل حمایت از فلسطین در میان ملت‌های جهان افزایش یافته است. 🔺باقیماندن حماس در مسند قدرت، یک پیروزی بزرگ و فوق‌العاده‌ای برای ایران محسوب خواهد شد! یوسف عزیزی، تحلیلگر سیاسی: 🔸نیروهای مقاومت در منطقه قوی‌تر شده‌اند؛ محور مقاومت دست بالا را دارد و خون هزاران فلسطینی به طور قطع در سیاست‌های داخلی کشورهای اسلامی تاثیر خود را خواهد گذاشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور پاسدار علی کبودوندی در حین انجام مأموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید. این شهید از پرسنل لشکر ۱۰سیدالشهدا(ع) بود.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به این رسانه‌ها بگید از موتوری جنس نگیرن! 🔹 واکنش جالب مردم به یک خبر فیک درباره نمایشگاه کتاب!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌توصیه عجیب پیامبر به جناب ابوذر 🔺خطاب: نمایندگان جدید مجلس!!! رهبر انقلاب : هر مسئولیّتی، هر سِمَتی، هر توانایی‌ای، در کنارش یک مسئولیّتی دارد، یک تعهّدی وجود دارد. باید دید که آیا میتوانید آن تعهّد را انجام بدهید یا نه؟ این خیلی درسِ بزرگی است».
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گروهی که با یک جمله امپراتوری‌ها را شکست دادند! 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت لغو به فتوای آیت‌الله میرزا حسن شیرازی و ایام پذیرش
🌐 یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح جایی برای رفتن ندارند 🔺یونیسف اعلام کرد که ۶۰۰ هزار کودک در رفح حضور دارند که هیچ جای امنی برای رفتن ندارند. 🔹این سازمان بین‌المللی بیان کرد که همه کودکان غزه نیازمند دریافت خدمات روانی و اجتماعی هستند. 🔸یونیسف افزود که صدها هزار کودک در رفح از معلولیت و مشکلات بهداشتی رنج می برند.
⭕️ فرمانده اوکراینی از وضعیت ولچانسک، منطقه خارکف می گوید: 🔺وضعیت بحرانی، درگیری خیابانی به خیابان، Volchansk احتمالا در روزهای آینده سقوط خواهد کرد، که این یک دستاورد بزرگ و بسیار مهم و یک پیروزی استراتژیک برای ارتش روسیه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض شهروندان استرالیایی به نسل‌کشی رژیم اشغالگر در غزه 🔸 ساکنان شهر ملبورن استرالیا جنایات رژیم اسرائیل را محکوم کرده و خواستار توقف جنگ علیه فلسطینیان غزه شدند.
🚀 موشک عماد مغنیه وارد می‌شود 🔺 حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان دشمن در اطراف پایگاه زبدین را با موشک‌های جدید و سنگین "عماد مغنیه" مورد حمله قرار داد. 🔹 پس از موشک‌های بُرکان و فلق، حال مقاومت از موشک عماد مغنیه در حملات خود بهره می‌برد.
🔥 حملات امروز گردان‌های قسام به ارتش اشغالگر ◽️ تحمیل تلفات به دشمن طی هدف گرفتن یک مرکاوا با راکت یاسین ۱۰۵ شرق جبالیا و آتش‌گرفتن آن. ◽️ حمله خمپاره‌ای به تجمع ادوات اسرائیلی در شرق جبالیا. ◽️ هدف‌گیری دو تانک اسرائیلی با راکت‌های ضدزره یاسین در شرق جبالیا. ◽️ به آتش‌کشیدن تانک اسرائیلی در پی اصابت راکت یاسین ۱۰۵ در شرق جبالیا. ◽️ حمله راکتی به عسقلان. ◽️ شکار تانک مرکاوای دشمن با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شرق جبالیا. ◽️ تحمیل تلفات به اسرائیلی‌های طی هدف‌گیری یک نفربر دشمن با راکت تاندوم. ◽️ حمله راکتی به سدیروت. ◽️ انهدام یک تانک مرکاوا طی اصابت راکت یاسین در شرق جبالیا. ◽️ هدف گرفتن یک مرکاوا ۴ ارتش دشمن شرق جبالیا. ◽️ حمله راکتی دوم به سدیروت. ◽️ تحمیل تلفات به نیروهای دشمن با اجرای عملیات ترکیبی با هدف گرفتن یک تانک مرکاوا و منفجر کردن ساختمان محل پنهان شدن نفرات دشمن. ◽️ شکار یک گروه نظامیان ویژه اسرائیلی با راکت TBG.
🚨فوربس گزارش می دهد که روسیه حداقل از 21 کشور برای مبارزه با اوکراین ، شهروندانی را استخدام می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑حمله پهپاد بمب‌افکن حماس به خودروی زرهی رژیم صهیونیستی 🔹شاخه نظامی حماس با انتشار تصاویری از هدف قراردادن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی توسط یک فروند پهپاد خبر داد.
🚨برای سومین بار در ۲۴ ساعت گذشته سدیروت هدف حملات راکتی مقاومت از غزه قرار گرفت.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ اوکراینی ها برای فرار از جنگ با روسیه هرکاری می‌کنند. 🔞 🔹این مرد خود را منفجر می‌کند ولی حاضر نیست به جنگ برود. ✍خودکشی از ترس مرگ...