eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
247 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
10.3هزار ویدیو
275 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | برای تکمیل حماسه 👆اشاره رهبر انقلاب به کار بزرگی که برای تکمیل حماسه تشییع رئیسی عزیز و شهدای همراهش در انتخابات پیش‌رو برعهده ملت ایران است ✏️ حماسه‌ی انتخابات، مکمّل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است؛ این کار مکمّل کاری است که قبلاً در بدرقه‌ی شهیدان کردید.  ➕تذکر اخیر رهبر انقلاب به نامزدهای درباره اخلاق انتخاباتی! 📥 سایت 💻 Farsi.Khamenei.ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 نماهنگ | برای طلوع خورشید 🎥 قرائت کامل زیارت آل‌یاسین به همراه بیانات و ذکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از فرازهای آن ✏️ رهبر انقلاب: یاد امام زمان نشان‌دهنده‌ی این است که خورشید طلوع خواهد کرد، روز خواهد آمد. 🎧 نسخه صوتی زیارت آل یاسین 📥 سایت | آپارات 💻 Farsi.Khamenei.ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 نماهنگ | دعای امام زمان(عج) 🎥 قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای ✏️ رهبر انقلاب: وقتی «اَلّلهُمَّ کُن لِوَلِیّک» را میخوانید، در واقع دارید ارتباط میگیرید با امام زمانتان، که فرموده‌اند: ما را دعا کنید، ما هم شما را دعا میکنیم. 📽 مطلب مرتبط: اینگونه دعای فرج بخوانید 💻 Farsi.Khamenei.ir
قالَ الامام الجواد(ع ) : لَوْسَكَتَ الْجاهِلُ مَااخْتَلَفَ النّاسُ . ‏امام جواد علیه السلام: چنانچه افراد جاهل، ساكت باشند، مردم دچار اختلافات نمی شوند.
﷽ 🌕 مثل ماه شب چهارده 🔰 امام جواد (علیه السلام) فرمودند: «کسی که با سرپرستی و هدایت خود، یتیمان آل محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) -یعنی آنهایی‌ که از امامشان دور و در جهل‌شان متحیرند و در دست شیاطین و دشمنان اهل بیت اسیر شده‌اند- را از دست دشمنان و سردرگمی و فتنه‌های روزگار و وسوسه‌های شیاطین نجات دهد و سبب اقتدار آنها بر دشمنان اهل بیت (علیهم‌السلام) شود و با استعانت از نشانه‌های پروردگار و هدایت امامان، عهد خدا بر بندگانش را به بهترین شیوه حفظ کند؛ ✍🏻 فضل و برتری چنین کسی نسبت به عابد، از فضل آسمان بر زمین، و برتری عرش و کرسی بر آسمان بیشتر است. فضیلت بر مثل فضیلت ماه شب چهارده به کوچکترین ستاره‌ آسمان است.»[1] [1] منیة المرید، ج ۱، ص ۱۱۸.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 مستند حدیثه پشت پرده جنایات تروریستی ۱۴۰۳ در استان سیستان و بلوچستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸پوتین خطاب به اروپا : احمق‌ها ! این چه حرف مزخرفی است که ایران به تعهداتش پایبند بماند؟
🔸 سنوار: حماس توافقی که خواستار خلع سلاح باشد را نمی‌پذیرد 🔹 روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده یحیی سنوار، رهبر حماس در غزه بر پیش‌شرط‌های اصلی خود برای توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با اسرائیل اصرار دارد و گفته که توافقی که خواستار خلع سلاح حماس باشد را نمی‌پذیرد.
🔸ویراست زینب سلیمانی درباره انتخابات: شهید قاسم سلیمانی «سرباز» بود. شخصیتی ملی و انقلابی داشت؛ اهل حزب و جناح نبود. در تعامل با دولت‌ها و افراد به مصالح اسلام، ایران و مردم فکر می‌کرد. وصیت‌نامهٔ او، پیش روی ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رازهایی که دنیا منتظر شنیدنشان بود! ♨️ افشاگری که همه را شوکه خواهد کرد! 📹 مستند جنون هسته‌ای از مجموعه مستند تهران تایمز بیشتر می‌داند 📆 جمعه ۱۸ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما
🔸قطعنامه ضدایرانی شورای‌حکام باچه هدفی صادر شد؟ 🔹به گفته برخی منابع، قرار بود شورای حکام آژانس بین‌المللی اتمی، قطعنامه ضد ایرانی خود را در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ صادر کند تا بتوانند با هراس‌افکنی در جامعه و ترساندن مردم از سایه جنگ و تحریم، مانع از انتخاب مجدد شهید رئیسی شود، اما با شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و برگزاری زودهنگام انتخابات ،صدور این بیانیه هم جلو افتاد. 🔹این قطعنامه در شرایط کنونی، کاربرد داخلی و یک پالس انتخاباتی به جریان غربگرا دارد و صادرکنندگان آن به دنبال پایان مسیر دیپلماسی عزتمندانه‌ای هستند که در دولت سیزدهم توسط شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان شکل گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اذعان کارشناسان بی‌بی‌سی به بی‌اثر بودن قطعنامه‌های شورای حکام علیه ایران؛ علم، پیشرفت و تکنولوژی‌های ایران را که نمی‌توان با قطعنامه از بین برد!
🔸️دریوزگی شازده پشت در اتاق‌خواب صهیونیست‌ها ادامه دارد همه دنیا فهمیدن دوست داری توی خون بچه‌های فلسطینی شریک باشی دلقک، حداقل حفظ ظاهر کن.
‼️توئیت مهم دکتر مهدی جمشیدی: ⚠️جریان‌های «اصلاحات» و «اعتدال» به این نتیجه رسیده‌اند که چون نامزدهای‌شان رأی‌ساز نیستند، متمایل به یک «اصول‌گرای میانه‌رو» بشوند.
♨️تفاوت زاویه نگاه عالیجناب با رهبرمعظم‌انقلاب، نسبت به صنعت خودرو ✍این توئیت و فیلم بیانات رهبری(اردیبهشت۹۹) را بدست آقای قالیباف برسانید، شاید تجدید نظر کند؛ واقعا از هر کسی انتظار داشتیم جز ایشان که خودش را ولایت‌مدار می‌داند و سالها از نزدیک تجربه موفق صنایع دفاعی را لمس کرده! 📌ضمنا حذف رانت و شکستن انحصار خودروسازان داخلی و مافیای خودرو از طریق واردات، قطعا یک است! 📌چراکه بزرگترین ذینفع واردات، همین شرکت‌های تولیدی و مونتاژکاران داخلی هستند که واردات برایشان بمراتب سودآورتر است و فقط مشکلات مردم را در این صنعت بیشتر می‌کند! 📌گواه مطلب، اینست که بیشترین واردات خودرو در سال گذشته از انواع خودروهای لاکچری بوده نه اقتصادی، و جالب آن که توسط شرکت تولیدی و خصولتی سایپا انجام شده!👇 ilna.ir/fa/tiny/news-1462886 🖋 @Cwarfare
🌹‌آقاسیدروح‌الله دنیا را فتح کرد چون به دنیا دل نبست ! و اینست نتیجه روبه سوی خدا داشتن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت شهردار فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل 🔹در پی بمباران ساختمان شهرداری اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، «ایاد المغازی» شهردار این اردوگاه به همراه ۴ تن از اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند.
🔻انفجار نزدیک یک کشتی در دریای سرخ 🔹شرکت امنیتی امبری از وقوع انفجار در نزدیکی یک کشتی در دریای سرخ در فاصله ۱۹ مایل دریایی از سواحل شهر بندری «موخا» در یمن خبر داد. 🔹فرماندهی مرکزی آمریکا نیز ادعا کرد که ۸ پهپاد نیروهای مسلح یمن را بر فراز دریای سرخ ره‌گیری و منهدم کرده است.
🔴نماز جماعت روی ویرانه‌های مسجد ویران در غزه 🔹کانال تلگرامی شبکه خبری قدس عکسی از فلسطینی‌هایی منتشر کرد که روی ویرانه‌های به جا مانده از یک مسجد در غزه نماز می‌خوانند.
🔴 نمونه ای از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظۀ اصابت موشک مقاومت به شهرک صهیونیست‌نشین 🔹رسانه‌های اسرائیلی تصاویری از لحظۀ اصابت موشک حزب‌الله به شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» منتشر کردند.