"مَنِ اُو"
خداروشکر که دارمت ♥️🫂🥺
من به هیچکس اهمیت نمیدم ولی برای تو میمیرم :)♥️
بدترین نوع کوری، کور شدن ذوقه.
لامصب وقتی از بین میره دیگه هیچ جوره برنمیگرده…