دلم واسه دختر بچهی درونم که امیدوار بود وقتی بزرگ میشه زندگی بهتر بشه خیلی میسوزه، متاسفم عزیزم نشد.🚶🏻♀
"مَنِ اُو"
این روزا اینطوریم که ؛ الهی یا مرگ یا کربلا ..
اگه آرزوی کربلا رفتنُ با خودم به گور بردم چی؟ (: