هیچ وقت نذارید عزیزانتون بفهمن آدم قوی وصبوری هستید، نذارید بفهمن که انعطاف پذیرید، نذارید بفهمن که بلدید حال خودتونو خوب کنید و به خودتون تکیه کنید، و از همه مهمتر نذارید بفهمن که همیشه موندنی هستید، چون یه روزی به خودتون میایید و می بینید که هیچ کاری براتون نمی کنن..
چند مدت باید بگذره تا بشناسمت:
+عزیزم چند دقه از وقت غذام بگذره من خودمو نشون میدم🤌🏻🍕