چند مدت باید بگذره تا بشناسمت:
+عزیزم چند دقه از وقت غذام بگذره من خودمو نشون میدم🤌🏻🍕
هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
من به شدت آدمی ام ک رو حرف و قول حساسم
بعد وقتی بقیه بخان بزنن زیر حرف و قولشون خیلی ناراحت میشم
و اینکه از ادمای بدقول هم خیلی متنفرم
و متاسفانه نمیتونم اینو پنهان کنم
حقیقتا هیچ حال خوبی و حوصله ای ندارم واسه ی تولید محتوا
بعضی اوقات میام یچی میزارم و میرم...
تا الانم خیلی میخواستم پاک کنم
چنلو ولی چون خاطرات زیادی دارم
اینجا دلم نمیاد ..