هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
من به شدت آدمی ام ک رو حرف و قول حساسم
بعد وقتی بقیه بخان بزنن زیر حرف و قولشون خیلی ناراحت میشم
و اینکه از ادمای بدقول هم خیلی متنفرم
و متاسفانه نمیتونم اینو پنهان کنم
حقیقتا هیچ حال خوبی و حوصله ای ندارم واسه ی تولید محتوا
بعضی اوقات میام یچی میزارم و میرم...
تا الانم خیلی میخواستم پاک کنم
چنلو ولی چون خاطرات زیادی دارم
اینجا دلم نمیاد ..
هدایت شده از بیداری ملت
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥برای اولین بار
لحظاتی دلخراش از #شهادت جوانان عزیز کشور به دست #هستههای_تروریستی_اسرائیل
برای بیماران قلبی و کودکان توصیه نمیشود
شرمنده خانواده این عزیزان هستیم😔
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13