"مَنِ اُو"
چرا باید صبح به این سردی از زیر پتوی گرم و نرمم بلندشم برم سرکاااااررررر😩..
بیاید همه باهم گریه کنیم😭😂
"مَنِ اُو"
نمیدونم برای مهدیه گریه کنم برای عشقشون گریه کنم برای جوونیشون گریه کنم برای حسرت دلش ...
دلیل اشکای امشبمم جور شد:))