"مَنِ اُو"
نمیدونم برای مهدیه گریه کنم برای عشقشون گریه کنم برای جوونیشون گریه کنم برای حسرت دلش ...
دلیل اشکای امشبمم جور شد:))
هدایت شده از سدخارجی
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اینگونه خون ۲۴۲۷ ایرانی بیگناه ریخته شد...🥀💔
@Sedkhareji ✔️
هدایت شده از اخبار مشهد
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸امام رضا داشت تماشا میکرد...
🔹شرم بر من اگر حریمِ تو
پیشِ چشمان من شکسته شود…
@AkhbarMashhad
سلاااام رفقااا✨❤️
امسال میخواهیم یه جشن تولد خاص برای حضرت رقیه (س) بگیریم! 🎉
این جشن، فرصتیه برای نشون دادن عشق و ارادتمون به ایشون و همچنین به یادآوری محبتهایی که به ما کرده.🤍🎀
بیاید با هم جشن رو به یادماندنی کنیم و با عشق و محبتمون دل حضرت رقیه (س) رو شاد کنیم.🥲♥️
محبت شما بزرگترین نعمت است!🪄
اگر دوست دارید توی این جشن سهیم باشین هر مبلغی که دوست دارین حتی ۱۰۰۰۰تومان میتونید به شماره کارت زیر واریز کنید
5892 1017 1744 0321
بنام رسولیان
منتظریم به لطف شما چراغ های جشنمون روشن بشه😍
ان شالله کربلاتون رو از حضرت رقیه(س)بگیرین🥰
آیدی @hanill_8
🔹ضمنا گزارش تصویری براتون ارسال میشه