eitaa logo
معیار
637 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
4.2هزار ویدیو
128 فایل
حجة الاسلام سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 راهپیمایی و تجمع یوم الله ١٣ آبان همزمان با روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قم 🔹جمعه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۹:۳۰ 🔹مکان تجمع: صحن پیامبر اعظم (ص)، حرم مطهر حضرت معصومه (س) 🔹مسیر راهپیمایی: از خیابان ارم و خیابان شهدا به طرف مصلی قدس محمدجواد: 🌸 میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(علیه‌السلام) مبارک‌باد ▫️نهاد نماز جمعه پردیسان @masjedpardisan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فردا هرکه نیامد! در کربلا ، بی طرف ایستاده! سکوت و بی طرفی یعنی: با یزیدیان بودن! یا حسینی هستی!! یا یزیدی!! این قصه حد وسط ندارد ! 🇮🇷 # برای _ آرمان #
پوستر ویژه ۱۳ آبان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
■■قابل توجه مسئولین تصميم گیر و تصميم ساز. خصوصا قوه محترم قضائیه. فرمایشات امام راحل (ره) در دو دقیقه. ■■اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ■■
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
■■ چه مردان با صفایی. چه مردان با تقوایی، چه مردان با اخلاصی، چه مردان با غیرتی. چه مردان...........■■. چه سفره ای پهن بود و برچیده شد.■■ ■■اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ■■
🔴 طرف امامش کل مدینه رو کتک زده تا باهاش بیعت کنند بعد میگه رفراندوم برگزار کنید. ✅ آیا بر ابوبکر اجماع بود؟ ✍🏻 طبری در تاریخ خود، ماوردی شافعی در الحاوی الکبیر و عبدالوهاب نویری در نهایة الارب، می‌نویسند: «و اقبلت اسلم بجماعتها حتی تضایقت بهم السکک فبایعوه، فکان عمر یقول: ما هو الا ان رایت اسلم فایقنت بالنصر؛ یعنی قبیله اسلم همگی در مدینه گردآمدند تا با ابوبکر بیعت کنند، آنقدر جمعیت زیاد بود که حتی بازارها نیز گنجایش ایشان را نداشت. عمر گفت: قبیله اسلم را که دیدم یقین به پیروزی پیدا کردم.» 📚 منبع: الطبری، ابی جعفر محمد بن جریر (متوفای۳۱۰)، تاریخ الطبری، ج۲، ص۴۵۸.     الماوردی البصری الشافعی، علی بن محمد بن حبیب (متوفای۴۵۰ه)، الحاوی الکبیر فی فقه مذهب الامام الشافعی و هو شرح مختصر المزنی، ج۱۴، ص۹۹، تحقیق الشیخ علی محمد معوض - الشیخ عادل احمد عبد الموجود، ناشر:دار الکتب العلمیة - بیروت - لبنان، الطبعة الاولی، ۱۴۱۹ ه -۱۹۹۹ م.     النویری، شهاب الدین احمد بن عبد الوهاب (متوفای۷۳۳ه)، نهایة الارب فی فنون الادب، ج۱۹، ص۳۶. ✅ حالا نقش قبیله اسلم از نگاه ابن ابی الحدید معتزلی: ✍🏻 ابن ابی الحدید معتزلی گوید: «و اذاً قائل آخر یقول: قد بویع أبوبکر فلم ألبث وإذاً أنا بأبی بکر قد أقبل و معه عمر و أبو عبیدة و جماعة من أصحاب السقیفة وهم محتجزون بالأزر الصنعانیّة لایمرّون بأحد إلّا خبطوه و قدّموه فمدّوا یده فمسحوها على ید أبی بکر یبایعه شاء ذلک أو أبى، یعنی از براء بن عازب یکى از اصحاب رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم ، نقل شده که پس از سقیفه ، أبوبکر و عمر و ابو عبیده جراح و گروهی چماق به دست را دیدم که ژست حمله و تهاجم بخود گرفته و به هر کس مى‌رسیدند وى را کتک مى‌زدند و به زور دست او را گرفته ، بعنوان بیعت ، چه بخواهد و چه نخواهد ، بر روى دست ابوبکر مى‌کشیدند.». 📚 منبع: شرح نهج البلاغ ابن أبی الحدید : ج 1 ، ص 219 . طبع دار الکتب العلمیّة به تحقیق محمد أبو الفضل ابراهیم ✅ الجمل، شیخ مفید ، ص 43 ؛ زبیر بن بکار در کتاب موفقیات خود ، به روایت ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه آورده است که: ✍🏻 فبایعت – بنی اسلم - فقوی بهم جانب ابی بکر، یعنی با بنی اسلم جانب ابوبکر قوی شد! 📚 منبع: (ج 2 ، ص 40 ، قم : مکتبه آیت الله مرعشی، 1404 قمری). ✅ در الکامل ابن اثیر آمده است: ✍🏻 و جاءت اسلم فبایعت فقوی جانب ابوبکر بهم و بایع الناس بعد، یعنی بنی اسلم آمد و بیعت کردند و جانب ابوبکر قوی شد بعد مردم بیعت کردند! 📚 منبع: (ج 2 ص 331 ، بیروت : دار صادر ، 1965 میلادی). ✅ سوال چرا از منافقین کمک گرفته شد؟ وجواب: ✍🏻 عن عمر قال: نستعین بقوة المنافق وإثمه علیه، یعنی ما از قوت منافقین کمک گرفتیم گناهش گردن خودش!! 📚 منبع: (ابن أبى شیبة ، والبیهقى)  أخرجه ابن أبى شیبة (6/200 ، رقم 30653) ، والبیهقى (9/36 ، رقم 17652)
8.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️ این ویدیو حاوی تصاویر هست پوزش استفاده ابزاری از زنان درازمایشگاههای مخوف برای تغییر ژن حتما ببینید و انتشار دهید کسانی که بسلامت خودشون و خانواده و جامعه اهمیت میدن حتما انتشار هم میدن👌👌
11.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مواضع شمخانی دبیر شورای عالی امنیت کشور در فتنه ۸۸ رو ببینید شاید دیگه باید الان متوجه بشیم که چرا مماشات به پایان نمیرسد!!
⚫️ آقای ! رفراندوم را به دوستان سعودی‌تان پیشنهاد نمی‌دهید؟ ▪️تحریک به آشوب را پایان بده 🔹آقای «عبدالحمید اسماعیل‌زهی» امام جماعت مسجد مکی زاهدان که بعضاً با تحریکات خود به ناامنی در سیستان و بلوچستان دامن زده، دیروز (۱۳ آبان) در خطبه‌های نمازجمعه خواستار برگزاری رفراندوم در جمهوری اسلامی برای تغییر سیاست‌ها شده است. 🔹خواسته آقای اسماعیل‌زهی در روزی که ملت با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از نظام نشان دادند و با فجایع روز پنجشنبه در کرج، ماهیت اغتشاش‌گران مشخص شد، جای تعجب است اما بهتر بود وی که در انتخابات‌ گذشته در ایران حضور فعال داشت و طعم مشارکت سیاسی را چشیده است، پیشنهاد رفراندوم را به صورت واقعی به دوستانش در دولت خودکامه تروریستی سعودی بدهد. 🔹وی که نزدیکی‌های زیادی به فکر حکومتی سعودی‌ها دارد و عضو مجمع فقه اسلامی در مکه است، تاکنون موضع جدی درباره جنایات سعودی‌ها و دیکتاتوری‌های آنان نگرفته و تلاش کرده موضع دوپهلو اتخاذ کند اما همه می‌دانند که حکومت سلطنتی در عربستان گوی دیکتاتوری را از حتی از سایر پادشاهی‌های منطقه هم ربوده و جو خفقان و اختناق بر سرتاسر این کشور حاکم است و اقلیت‌های مذهبی در اوج فشارهای سیاسی و اقتصادی در این کشور زندگی می‌کنند. به نحوی که همین چند سال پیش بود که شیخ عبدالباقر النمر روحانی شیعه در عربستان به همراه نزدیک به ۵۰ نفر دیگر به یکباره گردن زده شدند! 🔹لذا پیشنهاد ما به عبدالحمید این است که ضمن احترام به امنیت در ایران و پرهیز از سخنان درشت، از دوستانش در سعودی بخواهد که ضمن پرهیز از مداخله در امور ایران، جنایاتش در یمن و نقاط بسیاری از منطقه را نیز متوقف کند.