خيلى انسان چايى دم بكنى هستم ؛
بعد از غذا ، بعدِ بستنی ، بعدِ خواب ، باكتاب ، بافيلم ، بادرس ، باهمه چی .
ممنونم از چايى كه تو اين زندگىِ سخت كنارمه :)
آدمهایِ شفاف رو دوست دارم ،
آدمهایی که میان و صحبت میکنن راجع به مسئلهای که ناراحتشون کرده و بهم میگن فلان رفتارت همچین حسی بهم داد .
واقعا وقتی شفافیت باشه هیچی سخت نیست .
دور شدن و ایگنور کردن و قهر و این مسخره بازیها اصلا راهش نیست ،
اصلا هم بالغانه نیست ،
با من شفاف باشید .
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلودِ اینجا واسۀ شروعِ امتحاناتِ خرداد :)
وقتی میبینی یکی اعتقاداتش مشکل داره
باید کمکش کنی درستش کنه ،
نه اینکه پشتشو خالی کنی چون اعتقاداتش با تو نمیخونه !
یکبار برایِ همیشه این چیزا رو بفهمید لطفاً ..
هدایت شده از پینکلند😍
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا : آخه من که نمیزارم اینجوری بمونه ، نجاتت میدم❤️
@pinklandddd