هدایت شده از مارال²¹⁴
کاش میشد به عقب برگشت؛
نه برای جبران اشتباهها . .
بلکه برای تکرار بعضی از خاطرهها🤏🏻
رفقا غدیر نزدیکه ؛
خانمِ ایشیقآی ،
یه برنامه گذاشتن تو کانالشون برای خوندنِ کتابِ جاذبه و دافعۀ علی :)
به نظرم از دستش ندین .
یه ربع ، فقط یه ربع از وقتی که سر گوشی هستین رو اختصاص بدید به خوندنش !(:
من خودم یه بار خوندم کتاب رو ولی دوباره هم دارم میخونم . .
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
[ یک فریم از فروردینِ پرماجرایِ صفر چهار ] #فارههنما #بخشیازروز
[ یک فریم از اردیبهشتِ دلانگیزِ صفر چهار ]
#فارههنما
#بخشیازروز
میدونی چیه ؟!
آدما خیلی راحت ، با یه حرف یا رفتار میتونن خودشونو از چشمت بندازن :)
چه چیزی دربارهٔ مرگ هست که تو رو میترسونه ؟
او پاسخ داد ؛ کارهایی که انجام ندادهام .
هدایت شده از مَهتا .
یکی نوشته بود:
بہآغوش ِ که میتوان پناه برد
وقتی از تمام ِ جهان رنجیدهای
درجوابشنوشتن:
پناهی جز آغوش ِخودت نداری.. :)