روزها پشت سرهم میگذره.
ما هرروز به تابستون نزدیکتر میشیم و از خاطرات دورتر...
درسته بیصبرانه منتظر تعطیلات و برنامههای تابستونم ولی نمیتونم به راحتی چشممو به روی همه این خاطرات و قشنگی ها ببیندم.
یه حسی وجود داره مثل ترس،ترس از آیندهای که تا نیاد نمیدونیم چی میشه و ما تنها کاری که از دستمون برمیاد اینه که منتظر بمونیم تا تجربهش کنیم.
دست و پنجه نرم کردن با امتحانات همیشه سخت و حوصله سربره ولی فکر کردن به روزهای قشنگ بعدش این سختی رو آسون میکنه✨
امیدوارم این روزای آزاردهنده به خوبی تموم شه و روزای فوقالعادهای انتظارمو بکشه:)
خدا رو چه دیدی،شاید این تابستون همون تابستونیه که تو رویاهات تصور میکردی🎀
[شاید دلنوشته]
#حسیبانوشت
هدایت شده از طهوراء⁶⁷
-بزرگ ترین پشیمانیام ساعت ها جمله ساختن برای کسانی بود که لیاقت یک کلمه را هم نداشتند.
- ایلهان برک
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
باور کنید مشکل از درس هاس وگرنه
من این همه مداحی حفظم🎧