پارسال تابستونمو کنار امامرضا شروع کردم و شد یکی از پربرکتترین تابستونای عمرم:)
امسال باز توفیق اینو داشتم که اولین روز تابستون کنار بابا رضا باشم🥲✨
امیدوارم این تابستون حتی بهتر از پارسال برام رقم بخوره و بتونم ازش نهایت استفاده رو ببرم.
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
یه کنج حرم نشستن،تنهایی قدم زدن،دیدار تازه کردن،شستن غم و غصه با خوردن یه لیوان چای حرم،یه تجربه ناخشنود تو حرم،سکوتی مملو از بغض،هدیه گرفتن از خادمی که اسپند دود میکرد، به پیشواز محرم رفتنِ خیابونا:)))