اینکه یه چیزی میبینی یا میخونی رو بگی
حالا بذار براش بفرستم با اینکه تا دیدی به یادش بیوفتی و بعد براش بفرستی ،
خیلی فرق داره :)
هدایت شده از کنجِخلوتاشرفالسلطنهورژن2026🍄
بیایم به جای دیدن کم و کاستیهای اطرافمون از زیباییهاش لذت ببریم؛
از بودن تو طبیعت،خندیدن و قهقههزدن با دوستا، درآغوش گرفتن کسایی که دوسشون داریم،از دویدن و بالا و پایین پریدن،از اشک شوق ریختن،از دست پخت مامان خوردن،از در کنار بابا بودن،از دعوا کردن با خواهر یا برادر،از پاییز،از چسبیدن به بخاری تو هوای سرد،از خوردن چایی موقع خستگی،از طعم هندونه ،از ترکیب کیک و شیرکاکائو،از بوی خاک نم خورده:)
و هزاران هزار چیز دیگه که میشه بخاطرشون با ذوق و لذت زندگی کرد🥺
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
#شما
چرخیدن بیهوده توی گوشی و وقت تلف کردن رو بیخیال،بیا مطالعهی "کتابای خوب"رو ترند کنیم💌📚