هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
#شما
چرخیدن بیهوده توی گوشی و وقت تلف کردن رو بیخیال،بیا مطالعهی "کتابای خوب"رو ترند کنیم💌📚
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
#شما
خوندن رمان های بیمحتوا و بیارزش رو بیخیااال،بیا خوندن ترجمهی کل قرآن رو ترند کنیم✨☁️:)))'
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
میدونستید امروز آخرین جمعهایه که استرس درسای شنبه رو نداریم؟ درد و نفرین
نه
چون یکماه اول استرس درس نداریم😂
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
عاقا من این سه روز باقیمونده رو تاب نمیارم :))
ذوق دارم ؛
ذوقِ کتابا و درسایی که عاشقشم و حاضرم براشون جون بدم .
ذوق مدرسه و بچههای پایه و خفنش
ذوقِ سرکلاس کتاب خوندن
ذوقِ همه چیز درس و رشتهمو دارم ((:
چجوری قبلا میشستم بچه مهندس میدیدم؟
چجوری این سمو تحمل میکردم؟خیلی مسخرهس که مژگان نصف مکالمهش فارسیه نصفش انگلیسی🤣
تازه اونم دست و پا شکسته و با اتهپته
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
چجوری قبلا میشستم بچه مهندس میدیدم؟ چجوری این سمو تحمل میکردم؟خیلی مسخرهس که مژگان نصف مکالمهش فار
اصا چرا انقدر مژگان زشت بود تو این فصل🗿🗿🗿🗿
از اینکه باهام مثل بقیه رفتار بشه بدم میاد ؛
دوس دارم یه حرفا ، یه کارا و چیزایی فقط مختص به من باشه ، فقط من :)