از اینکه باهام مثل بقیه رفتار بشه بدم میاد ؛
دوس دارم یه حرفا ، یه کارا و چیزایی فقط مختص به من باشه ، فقط من :)
815.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابت چنین مسئله مهمی باید شکرگزار بود واقعن😭😂
امروز شروعِ یه هفتهی پرهیجان،پرذوق،پر استرس و جدیده:))
اگه خدا بخواد قراره کلی اتفاقای قشنگ تجربه کنم و خاتمه بدم به تابستونِ خفنم.
امیدوارم از همین امروز تا آخر هفته همهچی قشنگ رقم بخوره و خاطره بشه✨
هفتۀ اول ، صبح قشنگی برام رقم خورد ،
به جونم چسبید :)
توکل به خدا برایِ بقیهش(((: