دیشب آخرین شبی بود که میتونستم شب تا صب بیدار بمونم ولی از شدت خستگی ساعت ۱۱ شهید شدم😃🗿
خب آخرین فرصتمم سوخت مرسی
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
[ یک فریمِ کوچک از خفنترین و بهترین ماهِ سال ؛ شهریورِ عزیز 🌱✨]
#بخشیازروزم
#فارههنما
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
آخرین ماه تابستون؛شهریور عشق و حال بیحوصلگی هیجان
تابستون 404 در یک قاب📷
خلاصه بخوام بگم سهماهِ نسبتا خوب و دوستداشنتیای بود،خوش گذشت💆♀😂