[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
این قسمت ؛ استقبال بچههایِ خوشذوقِ سالبالایی 😭🤏🏻:))
چکیدۀ روزِ اولِ مهرم ؟!
رفتن سرکلاس / آشنایی با خانم جمشیدیان/ کلاس ریاضی اولِ صبح / نمازخونه / ورود آقای فوقی و صحبتاشون / ورود آقایِ نوربخش / خندیدن از تهِ دل پایِ صحبتاشون / گریۀ عمیق در پایانِ صحبتاشون :) / پذیرایی آبمیوه و کیک / یک معلم دیگه / زنگ نماز و اومدنِ یک دخترِ شیطونِ فارغالتحصیل رشته / زنگ آخر و ورودِ بهترین معلمی که ایکاش زودتر باهاش آشنا میشدم :)
- الحمدالله از امروز :)))
#بخشیازروزم
نامه ای به دبیرای درس تخصصی:
من گواهینامه گرفتم از این به بعد چپو راستتو نگاه کن
هدایت شده از نـبـٰات .
مدرسهی ما تا یک ماهِ اول از خونهی خودمونم حوصله سر بر تره 🗿
هدایت شده از ●Lumino☆●
سفارش قشنگ شما🥲💗✨
ازتون ممنونم که لحظات قشنگ دوستی تون رو به من میسپارید😭🌱.
سایز ۱۰در۱۰.
@Lumino_artshop