داری زندگیتو میکنی یهو چهارکیلو غم از ناکجاآباد میاد میشینه رو قلبت و مثِ کنه میچسبه بهت . .
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
حوصلم وحشتناک سررفته یکی بیاد سرگرمم کنههه
دقیقااا حس میکنم زندگی خیلییی بی معنیه
هدایت شده از قابنوشتههایِ دخترکِ سبز :)
روزِ اولی که رفتیم مدرسه ، زنگِ دوم یه حاجآقایِ شوخی اومد ، پایِ صحبتاش خندیدیم ولی درآخر یه سری چیزها گفت تأملبرانگیز :) ؛
- فارغ از رشته یا سن و سالی که داری ،
به نیتِ یک شهید صبح بلند شو ، آماده شو و برو مدرسه .
به نیتِ همون شهید به درسا گوش کن و در آخر به نیت همون شهید درس بخون .
صبحِ فردا شهیدِ دیگه و به همین منوال .
هرروز صبح سرِ صبحگاهتون بگید امروز به نیتِ این شهید یا به رفقاتون بگید :)
برکتشو تو سطحِ درس خوندن و یادگیریتون میبینید :)
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
روزِ اولی که رفتیم مدرسه ، زنگِ دوم یه حاجآقایِ شوخی اومد ، پایِ صحبتاش خندیدیم ولی درآخر یه سری چی
تو پرایوتم جاتون خالیه مشکاتیها🥲.
فعلا عمومیه :)
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
من انقدر که برنامهریزی کردم برای کتابخوندن سرِ کلاس ، برای تابستان برنامهریزی نکردم😂😔
به سلامتی این آرزومم پودر شد 😃🤏🏻
به صورت بسیاااار زیبایی گند زدن به جلوی موهام
یه چتری زدم تا حالا کسی مثشو ندیده☺️🤌🏻
هدایت شده از نیلماه¹¹⁴؛
امروز بعد از
چندماه دوباره
رفیقونه دور هم
جمع شدیم
و خدا میدونه که چقدر
دلم برای این جمع
تنگ شده بود:))
از وقتی رفتیم
دبیرستان و دیگه هرروز
نمیتونیم دور هم جمع بشیم
حس میکنم تیکه ای از
وجودمو گم کردم 🙃✨
*یادگار⁰⁵'⁰⁷'¹⁴⁰⁴🤍😃