18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقد غم انگیزه که خیلی از بچههای این نسل این لحظات قشنگو تجربه نمیکنن🙂
هدایت شده از پنــٰاه²¹⁴
من همیشه همون رفیقی هستم که اگه دسته جمعی بریم بیرون و یه نفر بایسته که بند کفشش و ببنده منتظرش میمونم تا با هم بریم و از گروه عقب نیوفته، اما خودم باید بدو بدو راه بیفتم تا بهشون برسم :)
گاهی اوقات میخوام با مردم جوری رفتار کنم که باهام رفتار میکنن، ولی قلبم اونجوری ساخته نشده : )