برام جالبه که خیلیا در مورد رفیقشدنشون میگن ما اول از هم بدمون میومد ولی بعدش باهم صمیمی شدیم .
من یکی رو همون اول ببینم و ازش بدم بیاد تا آخر باهاش صاف نمیشم 😔😂.
البته حسم هم هیچوقت اشتباه نمیکنه . .
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
برام جالبه که خیلیا در مورد رفیقشدنشون میگن ما اول از هم بدمون میومد ولی بعدش باهم صمیمی شدیم . من
عههههه
پس م.ح جووون چییی؟🤣🤣
مشتی هستی و پرطرفدار آقایِ واشقانی ؛
همینجوری پر قدرت ادامه بده:))
هدایت شده از جانا : )
کسی که فرق منو با بقیه ندونه!
همون بهتر کنار همون بقیه بمونه!🤌🏻
هدایت شده از خیاط کوچولو با یه عالمه آرزوی بزرگ!
خدایا تو BMW بدههه من کلشو الله میزااارم😭😭😭✨